شناسایی 41 بیمار کرونایی و بستری شدن 25 نفر
کد خبر: 4105360
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷

شناسایی 41 بیمار کرونایی و بستری شدن 25 نفر

وزارت بهداشت از فوت یک مبتلای دیگر به کرونا طی 24 ساعت گذشته خبر داد و اعلام کرد: از 41 بیمار شناسایی شده 25 نفر بستری شده‌اند.

شناسایی 41 و بستری شدن 25 بیمار مبتلا به کرونا

به گزارش ایکنا، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تاکنون ۶۵ میلیون و ۱۴۳ هزار و ۵۳۰ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۵۳ هزار و ۵۲۳ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۳۸۳ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۸۱ هزار و ۴۳۶ دُز رسید.

از دیروز تا امروز ۱۶ آذر ماه و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۲۵ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۵۵۹ هزار و ۹۹۹ نفر رسید.

متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، یک نفر از بیماران کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست داد و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۶۴۹ نفر رسید.

خوشبختانه تاکنون هفت میلیون ۳۳۵ هزار و ۳۸۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۷۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ نیز در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. همچنین تاکنون ۵۴ میلیون و ۶۱۲ هزار و ۳۰۴ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر صفر شهرستان در وضعیت قرمز، سه شهرستان در وضعیت نارنجی، ۹۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۵۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام
captcha