خانه قرآن شهری تالیان نور در بندرگز افتتاح شد
کد خبر: 4105540
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲

خانه قرآن شهری تالیان نور در بندرگز افتتاح شد

خانه قرآن شهری تالیان نور با حضور امام جمعه بندرگز فرماندار، رئيس سازمان تبلیغات اسلامی بندرگز و جمعی از فعالان قرآنی امروز، ۱۷ آذر در بندرگز افتتاح شد.

افتتاح خانه قرآن شهری تالیان نور در بندرگز

به گزارش ایکنا از گلستان، خانه قرآن شهری تالیان نور با حضور امام جمعه بندرگز فرماندار، رئيس سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از فعالان قرآنی امروز، ۱۷ آذر در بندرگز افتتاح شد.

امام جمعه بندرگز در این مراسم گفت: قرآن کتابی است که آغاز آن با نام خدا شروع می‌شود و کتابی است که بیشتر توجهش به طبیعت و زندگی و عزت وکمال و جهاد می‌باشد.

حجت‌الاسلام حسینی گفت: خانه‌ای که در آن قرآن فراوان خوانده شود خیر آن بسیار گردد و به اهل آن وسعت داده شود و برای آسمانیان بدرخشد چنان که ستارگان آسمان برای زمینیان می‌درخشند.

امام جمعه بندرگز تصریح کرد: اگر قرآن در هر زندگی و یا جامعه ای وارد شود آن را متمایز و قدرتمند تر از دیگران می کند، همانطور که انقلاب اسلامی ایران با دستان خالی آغاز کرد و امروز به یکی از ابرقدرتهای جهان تبدیل شده است.

حجت‌الاسلام حسینی افزود: دشمنان ما نیز به خوبی درک کرده‌اند که انس با قرآن در هر جامعه‌ای که رخ دهد دیگر توان مقابله با آن را ندارند.

وی اظهار کرد: امروز وظیفه داریم قرآن را روز به روز در جامعه خصوصا برای فرزندانمان بیشتر انس ببخشیم که آیندگان ما نیز اینگونه قدرتمند و مصون باقی بمانند.

 

 

انتهای پیام
captcha