انجام امور ثبتی مؤسسات یزد از سوی اتحادیه قرآنی استان
کد خبر: 4105713
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶
شایق خبر داد:

انجام امور ثبتی مؤسسات یزد از سوی اتحادیه قرآنی استان

قائم‌مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت یزد گفت: براساس یکی از مصوبات جلسه اخیر هیئت مدیره اتحادیه، مقرر شد تا اتحادیه استان نسبت به انجام تمامی امور ثبتی مؤسسات با اخذ 50 درصد هزینه فرایند ثبت، اقدام ‌کند.

سی و سومین جلسه هیئت مدیره اتحادیه یزدمحمد شایق، قائم‌مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت یزد در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: سی و سومین جلسه هیئت مدیره اتحادیه با حضور اعضا و دو دستور جلسه چون مراحل اجرایی طرح «4 هزار حافظ به نیت 4 هزار شهید استان» و دیدار با احسان کریمی‌میبدی، مدیرکل صدا و سیمای استان یزد در دفتر این اتحادیه برگزار شد.

وی ادامه داد: طی این جلسه درخصوص انتخابات مؤسسات مجری و معین طرح «4 هزار حافظ 4 هزار شهید» براساس ثبت‌نام و تقاضا در سامانه حفظ بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد تمامی مؤسساتی که طبق بارم‌بندی امتیاز 40 را کسب کردند یا با بازدید دبیر طرح یا مدیرعامل اتحادیه طی مشورت با نهادهای متولی موفق به کسب امتیاز 40 شدند، می‌توانند به عنوان مؤسسات مجری انتخاب شوند و سایر مؤسسات که موفق به امتیاز 40 نشدند می‌توانند به عنوان مؤسسه معین در این طرح همکاری داشته باشند.

شایق در پاسخ به اینکه وجه تمایز مؤسسات مجری از مؤسسات معین در چیست؟ افزود: مؤسسات مجری در این طرح، مؤسساتی هستند که مستقیم با اتحادیه در ارتباط هستند و مؤسسات معین زیر مجموعه مؤسسات مجری، طرح تربیت «4 هزار حافظ» را انجام خواهند داد و در ارتباط غیر مستقیم با اتحادیه استان خواهند بود.

قائم مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت یزد بیان کرد: مصوب دیگر جلسه هیئت مدیره، رونمایی از پوستر طراحی شده طرح «4 هزار حافظ، 4 هزار شهید» بود، این پوستر با افزوده شدن نام اتحادیه و استانداری در پوستر، به تصویب رسید.

وی ادامه داد: از دیگر مصوبات این جلسه هماهنگی لازم برای جلسه با احسان کریمی‌میبدی، مدیرکل صدا و سیمای استان با میزان تعامل و همکاری در طرح 4 هزار حافظ بود.

شایق اضافه کرد: طی آخرین مصوبه مقرر شد تا اتحادیه استان نسبت به انجام تمامی امور ثبتی مؤسسات با اخذ معادل 50 درصد هزینه درخواستی اقدام کند. این موضوع در گروه‌ها اطلاع‌رسانی شود تا تمامی مؤسسات متقاضی در صورت تمایل از این طریق اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha