گرامیداشت شهدای امنیت با حضور قاریان بین‌المللی + عکس
کد خبر: 4107212
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷

گرامیداشت شهدای امنیت با حضور قاریان بین‌المللی + عکس

مراسم گرامیداشت شهدای امنیت با عنوان «تا پای جان برای ایران» با حضور قاریان و حافظان ملی و بین‌المللی در مؤسسه اظهرالجمیل الاعلی مشهد برگزار شد.

گرامیداشت شهدای امنیت با حضور قاریان بین‌المللی + عکسبه گزارش ایکنا، مراسم گرامیداشت شهدای امنیت در حوادث اخیر با عنوان «تا پای جان برای ایران» با حضور قاریان و حافظان ملی و بین‌المللی و جمعی از مسئولان شب گذشته، ۲۳ آذر در مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت اظهرالجمیل الاعلی مشهد برگزار شد.

سروش عظیمی، مدیر عامل این مؤسسه در این مراسم گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی دشمن همواره با راه‌اندازی جنگ منطقه‌ای و نظامی به دنبال این بوده که اهداف انقلاب ما محقق نشود و پس از آن نیز در قالب جنگ نرم و شبیخون فرهنگی این توطئه‌ها ادامه یافت.

وی افزود: در جنگ تحمیلی از کیان کشور دفاع کردیم اما در جنگ نرم چون ابعاد نامشخصی دارد، نمی‌توان به روشنی با دشمن مقابله کرد و به همین دلیل شاهد بروز برخی غفلت‌ها هستیم.

این فعال قرآنی گفت: در شرایط فعلی که دشمن با به‌کارگیری همه ابزار و ظرفیت‌های خود به دنبال وارد کردن آسیب به نظام جمهوری اسلامی است، اهمیت و ضرورت جهاد تبیین بیش از پیش نمایان می‌شود و با روشنگری کلام الله مجید در مقابل این توطئه‌ها ایستادگی خواهیم کرد. تکلیف ما در این شرایط کاملاً مشخص است و در برابر جوانان باید تبیین و روشنگری کنیم.

در این مراسم اقشار مختلف مردم برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیت بسیجی و شهدای مدافع امنیت که در حوادث و اغتشاشات اخیر به شهادت رسیدند حضور داشتند.

تلاوت قاریان ملی و بین‌المللی سیدجواد حسینی، سیدعباس حسینی، سعید پرویزی، احسان سوختانلو، هادی اسفیدانی، حامد خلیلی، محمدحسین باغدار و ابتهال محمدامین کهن و مداحی صداقت، امیرمحمدخالقی، سیددانیال فیض و محمدامین کهن در این مراسم اجرا شد.

این محفل قرآنی در محل مؤسسه واقع در مشهد، خیابان گاز، رسالت، نبش مقداد 21، طبقه فوقانی مسجد قبا برگزار و در پایان نیز از قاریان ملی و بین‌المللی از سوی مؤسسه تجلیل شد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha