قرارگاه مسکن نیروهای مسلح در لرستان تشکیل شد
کد خبر: 4108963
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۵

قرارگاه مسکن نیروهای مسلح در لرستان تشکیل شد

استاندار لرستان از تشکیل قرارگاه مسکن نیروهای مسلح در راستای خانه‌دار شدن نیروهای مسلح در این استان خبر داد.

تشکیل قرارگاه مسکن نیروهای مسلح در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان، پنج‌شنبه، یکم دی‌ماه، در جلسه قرارگاه مسکن نیروهای مسلح لرستان که با حضور معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار شد، اظهار کرد: قرارگاه مسکن نیروهای مسلح استان با اولویت بازنشستگان این حوزه تشکیل خواهد شد.

وی بر لزوم همکاری بین دستگاه‌های اجرایی و نظامی در جهت پیشبرد اهداف قرارگاه تأکید کرد و گفت: شناسایی و رفع مشکلات مسکن نیروهای مسلح از اهداف تشکیل این قرارگاه در لرستان است.

زیویار با بیان اینکه تشکیل قرارگاه مسکن نیروهای مسلح گامی در جهت خانه‌دار شدن نیروهای مسلح استان است، ادامه داد: به‌منظور ادامه کار قرارگاه مسکن نیروهای مسلح در استان دستگاه‌های اجرایی ذیربط و نهادهای نظامی آمادگی خود را برای ادامه همکاری در این رابطه اعلام کرده و هماهنگی‌های لازم در کنار تشریح وظایف انجام می‌شود.

استاندار لرستان با یادآوری اینکه طبق بررسی‌های صورت گرفته در زمینه مسکن نیروهای مسلح مشخص شد که بخش عمده‌ای از نیروهای نظامی استان فاقد مسکن بوده که تشکیل این قرارگاه گام بلندی در انجام اقدامات زیرساختی برای مسکن نیروهای مسلح خواهد بود، افزود: علاوه بر انجام اقدامات در زمینه ساخت مسکن نیروهای مسلح، حضور شرکت‌های وابسته به وزارت دفاع، مانند اتکا و غدیر با توجه به عملکرد قابل قبول آنها در دیگر استان‌ها، زمینه‌ساز انجام سرمایه‌گذاری در بخش عمران استان است.

وی اظهار کرد: هیئتی متشکل از کارشناسان شرکت‌های وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به‌منظور بررسی شرایط برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های معدنی، شیلات، کشاورزی و سایر استعدادهای استان در اوایل هفته آتی به لرستان سفر خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha