برگزاری دوره‌های آموزش «ترجمه و مفاهیم قرآن کریم» در دارالارشاد
کد خبر: 4109064
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۰

برگزاری دوره‌های آموزش «ترجمه و مفاهیم قرآن کریم» در دارالارشاد

مسئول مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نور مبین اردبیل گفت: دوره‌های آموزش «ترجمه و مفاهیم قرآن کریم» بمناسبت ایام فاطمی در این موسسه برگزار می‌شود.

تبلیغات اسلامی اردبیلعادل جعفری، مسئول مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نور مبین اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، بیان کرد: دوره‌های آموزش «ترجمه و مفاهیم قرآن کریم» بمناسبت ایام فاطمی در موسسه فرهنگی قرآن و عترت نور مبین اردبیل ویژه بزرگسالان برگزار می‌شود.

نتیجه پایانی این دوره قرآنی فراگیری در زمینه‌های فهم کاربردی معانی آیات قرآن، آموزش ترجمه و مفاهیم زبان قرآن با محوریت کتاب مفاهیم علامی(سه جلدی)، تسلط بر بیش از ۸٠ درصد معانی عبارات قرآنی و بیان نکات تفسیری، اخلاقی و تربیتی برخی آیات پیش بینی شده است.

با توجه به درخواست و استقبال علاقمندان به آشنایی با ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، مدیریت این موسسه قرآنی تصمیم به برگزاری دوره‌ها به صورت حضوری در سه‌شنبه‌های هرهفته از ساعت ۱۸ الی ۱۹ گرفته، از این رو کسانی که علاقمند به شرکت در این کلاسهای آموزشی هستند می‌توانند با شماره ٠۴۵_۳۳۳۶۸٠۴۱ تماس یا بصورت حضوری به نشانی خیابان داروپخش روبروی مسجد امام جعفرصادق(ع) مراجعه فرمایند.

انتهای پیام
captcha