مشارکت لرستانی‎ها برای توسعه عتبات 35 درصد افزایش یافت
کد خبر: 4111576
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰

مشارکت لرستانی‎ها برای توسعه عتبات 35 درصد افزایش یافت

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان از افزایش 35 درصدی مشارکت مردم لرستان در پرداخت نذورات و وجوهات برای بازسازی عتبات نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

اصغر حقی‌پور، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، اصغر حقی‌پور، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان امروز، 12 دی در یک گفت‌وگوی خبری از افزایش 35 درصدی مشارکت مردم لرستان در پرداخت نذورات و وجوهات برای بازسازی عتبات نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

وی با اشاره به مشارکت مردم در بازسازی حرم‌های اهل‌بیت(ع)، اضافه کرد: صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف توسط ستاد عتبات عالیات ساخته شد که اربعین امسال پذیرای خیل عظیمی از مشتاقان و زائران اربعین حسینی بوده و دیگر حرم‌های مطهر نیز همانند رسم هرساله میزبان این زوار بودند.

حقی‌پور با تقدیر از مشارکت مردم لرستان در بازسازی حرم‌های اهل‌بیت(ع)، اضافه کرد: صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف به اتمام رسیده که شاهد بهره‌برداری از آن در ایام اربعین حسینی امسال بودیم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان افزود: امیدواریم با همراهی مردم ولایتمدار استان و خیرین حرم‌ساز طرح تکمیل صحن عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب(س) در کربلای معلی سرعت بیشتری بگیرد و برای میزبانی از زائران اربعین حسینی سال آینده آماده شود.

وی به اجرای طرح «وقف سلیمانی» اشاره کرد و گفت: از عموم مردم و علاقه‌مندان به مشارکت در ساخت و بازسازی عتبات عالیات دعوت می‌کنم در طرح وقف شهید سلیمانی شرکت کنند.

حقی‌پور با بیان اینکه طرح وقف شهید سلیمانی برای ایجاد درآمد پایدار برای بازسازی حرم‌های مطهر اهل‌بیت(ع) در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: یکی از آرزوهای سردار دل‌ها بازسازی و توسعه حرم مطهر امامین عسکریین(ع) در سامرا و دیگر حرم‌های مطهر ائمه‌اطهار(ع) بود که امیدوارم با همراهی گسترده مردم ایران و استان این آرزوی سردار محقق شود.

انتهای پیام
captcha