هیچ دینی به اندازه اسلام برای زن ارزش قائل نیست
کد خبر: 4112697
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
حجت‌الاسلام نظری منفرد:

هیچ دینی به اندازه اسلام برای زن ارزش قائل نیست

حجت‌الاسلام والمسلمین علی نظری منفرد تاکید کرد: ارزشی که اسلام برای زن قائل است در هیچ دینی نیامده است.

علی نظری منفردبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی مرکز فقهی ائمه اطهار(ع)، در سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) مراسم عزاداری و سوگواری با حضور علما و روحانیون و اقشار مختلف جامعه در حسینیه دفتر آیت‌الله فاضل لنکرانی(ره) در قم برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نظری منفرد از اساتید حوزه علمیه در این مراسم به بیان حسب و نسب و شخصیت و فضائل حضرت ام‌البنین(س) پرداخت و گفت: ارزشی که اسلام برای زن قائل است در هیچ دینی نیامده است، دختر قبل از اسلام زنده به گور می‌شد ولی وقتی اسلام پدیدار شد به زن مقام و کرامت و عزت داد. 

وی افزود: امروز عده‌ای شعار دفاع از حقوق زن می‌دهند ولی در حد شعار است و دنیا شاهد است در غرب، زن ابزار خوشگذرانی بیش نیست در حالی که اسلام به زن بها و کرامت داده است.

سخنران این مراسم یادآور شد: حضرت ام‌البنین(س) مادر چهار شهیدی است که فرزندانش در زمین نظیر نداشتند، فرزندان آن حضرت با ایثار و شهادت خود اسلام را برای همیشه  بیمه کردند.

نظری منفرد در پایان سخنان خود تاکید کرد: حضرت ام‌البنین(س) در اعتقاد و ایمان خود قوی بود، وقتی که خبر شهادت فرزندانش را به او دادند گفت خود من و اولاد من و هر کسی در زیر این آسمان است فدای امام حسین(ع باد. 

انتهای پیام
captcha