اقدام نشریه فرانسوی بیانگر ناامیدی دشمن در به نتیجه رسیدن آشوب‌ها است
کد خبر: 4113193
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۶
رئیس جمهور:

اقدام نشریه فرانسوی بیانگر ناامیدی دشمن در به نتیجه رسیدن آشوب‌ها است

رئیس جمهور با محکوم کردن اقدام وقیحانه نشریه فرانسوی در اهانت به مرجعیت و ارزش‌های دینی و انسانی مردم ایران، گفت: توسل به توهین و اهانت آن هم به بهانه آزادی، گواه روشنی بر پوچی منطق هتاکان و ناامیدی آن‌ها از به ثمر رسیدن توطئه آشوب و ناامنی در کشور است.

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، عصر امروز، 18 دی‌ماه در جلسه هیئت دولت با محکوم کردن اقدام وقیحانه نشریه فرانسوی در اهانت به مرجعیت و ارزش‌های دینی و انسانی مردم ایران، گفت: توسل به توهین و اهانت آن هم به بهانه آزادی، گواه روشنی بر پوچی منطق هتاکان و ناامیدی آن‌ها از به ثمر رسیدن توطئه آشوب و ناامنی در کشور است.

وی به سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا که همه کشورهای جهان را به وصله شلوار آمریکایی‌ها تشبیه کرده بود، افزود: صحبت‌های رؤسای جمهور آمریکا در تحقیر ملت‌ها و دولت‌ها، مسبوق به سابقه است.

رئیس جمهور ادامه داد: این سخنان به نوعی بازگشت به فرهنگ دوران استعمارگری و دلیلی بر این مدعاست که پشت ژست‌های فریبنده آمریکا در دفاع از حقوق بشر و حقوق زنان، هیبت وحشی و روحیه فرعونی پنهان است.

وی همچنین به دیدارها و جلسات متعدد خود با مردم، در سفرهای استانی و دیدارهای عمومی اشاره کرد و از مسئولان و مدیران خواست بازدیدهای میدانی و پیگیری حل مشکلات و دغدغه‌های مردم را در دستور کار خود قرار دهند.

بخش دیگر سخنرانی رئیس جمهور به گرامیداشت یاد شهدای پرواز ۷۵۲ و تأکید بر پیگیری کامل پرونده و همچنین گرامیداشت سالروز قیام ۱۹ دی و حرکت بیدارگرانه مردم قم به عنوان مبدأ اوج‌گیری نهضت اسلامی اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha