جمهوری اسلامی معادلات نظام سلطه را تغییر داده است
کد خبر: 4113424
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵
معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری ایلام:

جمهوری اسلامی معادلات نظام سلطه را تغییر داده است

معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری ایلام گفت: امروز جمهوری اسلامی معادلات نظام سلطه را تغییر داده و این تغییر ماحصل عمق راهبردی امام راحل و رهبر در هدایت کشتی نظام انقلاب اسلامی بوده است

نشست هماهنگی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامیبه گزارش ایکنا از ایلام، محمد سبحان حسنی، معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری ایلام، ظهر امروز، ۱۹ دی ماه در نشست هماهنگی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در استانداری ایلام برگزار شد، گفت: استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ثمره خون شهدا و مجاهدت مجاهدان و رزمندگان انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه امام راحل به پشتوانه مردم، نظام ستمشاهی را از ساقط کردند، گفت: یاد امام راحل و شهدای عزیز را گرامی می‌داریم که انقلاب اسلامی ماحصل مجاهدت‌های ایشان، یارانشان و شهدای عزیزی است که سربازان مکتب امام راحل بودند.

حسنی با بیان اینکه خدا را شاکریم در مسیر و گفتمان امام راحل و انقلاب قرار گرفته ایم، گفت: رویش‌های انقلاب اسلامی به ویژه در بین نسل جوان آنقدر چشمگیر بوده است که دشمن را مأیوس کرده است. دشمنان یکبار دیگر به این نتیجه رسیدند ریشه‌های انقلاب اسلامی آنقدر محکم است که علی رغم همه دشمنی‌ها نتوانستند مشکلی در این زمینه ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی معادلات نظام سلطه را تغییر داده و این تغییر ماحصل عمق راهبردی امام راحل و رهبر در هدایت کشتی نظام انقلاب اسلامی بوده است، گفت: دشمن با تمام توان و تلاش خود در پی کمرنگ کردن دستاورد‌های انقلاب اسلامی است و با ابزار رسانه می‌خواهد دید جوانان ما را نسبت به انقلاب اسلامی تغییر دهد.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار ایلام گفت: امسال به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی در جهت تبیین دستاورد‌های چند دهه انقلاب اسلامی انتظار است که کمیته‌های زیرمجموعه ستاد دهه فجر که از امروز فعالیت خود را آغاز می‌کنند، تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی را در دستور کار قرار دهند.

وی گفت: فشار‌های دشمن برای این است که قطار حرکت نظام و انقلاب اسلامی را متوقف کنند، برای معیشت مردم مشکلاتی را به وجود آورده‌اند، اما مردم پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند و پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

انتهای پیام
captcha