شهادت سرباز مدافع امنیت در ایست و بازرسی قطار خنجک زاهدان
کد خبر: 4114085
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱

شهادت سرباز مدافع امنیت در ایست و بازرسی قطار خنجک زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از حمله اشرار مسلح به مأموران ایست و بازرسی قطار خنجک شهرستان زاهدان و شهادت سرباز مدافع امنیت خبر داد.

شهادت سرباز مدافع امنیت در ایست و بازرسی قطار خنجک زاهدانبه گزارش ایکنا، به نقل از فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان، سردار محمد قنبری، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: شب گذشته در مسیر زاهدان ـ خاش در محل ایست و بازرسی شهید غفاری، اشرار مسلح به همکاران مستقر در ایست و بازرسی که در حال انجام وظیفه و تأمین امنیت محور بودند به‌صورت ناجوانمردانه حمله و از سمت ریل قطار به آنان تیراندازی می‌کنند.
 
وی افزود: اشرار بعد از تیراندازی، با واکنش قاطع و آتش سنگین مأموران مواجه که سریعا از محل متواری شدند که بر اثر این حمله اشرار سرباز وظیفه یعقوب دهمرده به فیض شهادت نائل و ستوان محمد قیامی و استوارحسین پارسا کیا نیز مجروح می‌شوند.
 
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: از لحظات ابتدایی این حادثه با تشکیل تیم ویژه، سرنخ‌هایی به دست آمده، شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی به مأموران ایست و بازرسی آغاز شد.
 
سردار قنبری با بیان اینکه مجروحان سریعا تحت مداوا قرار گرفته‌اند، افزود: پلیس در راه حفظ امنیت مردم با اراده استوار تا پایان جان ایستاده است. 
 
وی ضمن تبریک و تسلیت شهادت این سرباز سرافزار انتظامی خدمت مردم شریف استان و خانواده و بستگان این شهید والامقام، گفت: سرباز شهید یعقوب دهمرده اهل شهرستان هیرمند است و مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر این شهید متعاقبا اعلام خواهد شد.
انتهای پیام
captcha