هشدار حماس نسبت به افزایش فعالیت‎ تندروها در کابینه رژیم صهیونیستی
کد خبر: 4114154
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰

هشدار حماس نسبت به افزایش فعالیت‎ تندروها در کابینه رژیم صهیونیستی

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین نسبت به افزایش فعالیت‎های تندروها در کابینه جدید رژیم صهیونیستی و اجرای پروژه‎های شهرک‎سازی و یهودی‎سازی قدس و مسجدالاقصی هشدار داد.

به گزارش ایکنا به نقل از شهاب نیوز، محمد حماده، سخنگوی حماس نسبت به تشدید فعالیت راست‎گرایان افراطی صهیونیست برای اجرای طرح‌های بزرگ شهرک‎سازی و یهودی‌سازی در مسجدالاقصی هشدار داد و تأکید کرد که این موضوع مستلزم بسیج عمومی و هوشیاری کامل فلسطینیان است.

وی کابینه جدید رژیم صهیونیستی را مسئول تمام اتفاقاتی دانست که ممکن است برای مسجدالاقصی رخ دهد.

سخنگوی حماس خاطرنشان کرد: تهدید وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به هجوم مجدد به مسجدالاقصی و ادامه اخراج زنان و مردان از شهر قدیم قدس و مسجدالاقصی جرم جدیدی است که نشان‎دهنده تداوم رویکرد هدف قرار دادن مسجدالاقصی است. اما این اشغالگران هستند که بهای این اقدامات خود را خواهند پرداخت و با رویارویی همه جانبه فلسطینیان در قدس و کرانه باختری مواجه خواهند شد.

وی از مردم قدس، کرانه باختری و مناطق اشغالی خواست تا با سفر به قدس و حضور در نماز جمعه‎ مسجدالاقصی، نقشه‎های اشغالگران برای یهودی‎سازی اراضی فلسطینی را ناکام بگذارند.

سخنگوی حماس همچنین از جهانیان خواست تا در مورد رفتار نیروهای اشغالگر در برخورد با زخمی‌های فلسطینی، تأمل و برخوردهای دوگانه خود را متوقف کنند.

انتهای پیام
captcha