برگزاری نشست «شهید قدس» در لبنان
کد خبر: 4114167
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰

برگزاری نشست «شهید قدس» در لبنان

اتحادیه جهانی علمای مقاومت نشستی را با عنوان «شهید قدس» با حضور شخصیت‎هایی از محور مقاومت و به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از المنار، اتحادیه جهانی علمای مقاومت در لبنان، امروز 22 دی‌ماه، نشستی را به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار کرد که جمعی از مقامات و شخصیت‌های سیاسی و اجتماعی در آن شرکت کردند.

شیخ نعیم قاسم، معاون دبیر کل حزب الله لبنان؛ اسامه حمدان، مسئول روابط بین‌الملل حماس و شیخ ماهر حمود، رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت از شرکت‌کنندگان در این نشست بودند.

سخنرانان با تأکید بر اینکه دستاوردهای شهید قاسم سلیمانی به ویژه برای فلسطین و آرمان آن بسیار بزرگ است، خاطرنشان کردند که بنیانگذار محور مقاومت توانست گروه‌های مقاومت در کشورهای مختلف را با وجود تمام تفاوت‎های تشکیلاتی به حرکت درآورد.

شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان طی سخنانی در این همایش تصریح کرد: شهید قاسم سلیمانی توانست اصالت اسلام را که رنگ و جغرافیا نمی‌شناسد، بیان کند.

وی خاطرنشان کرد: ما مدیون امام بزرگواری هستیم که فرزند انقلاب، شهید سلیمانی، را تربیت کرد؛ خط مقاومت در حال قدرت گرفتن است و هر سال که می‌گذرد در سراسر منطقه قوی‎تر می‌شود.

معاون دبیرکل حزب‎الله افزود تأکید کرد: شهید سلیمانی دنیا را فروخت تا آخرت را بخرد و شهادت او پیروزی بود زیرا همه ملت بر اصول و عقاید او اتفاق نظر داشتند.

انتهای پیام
captcha