قدرت مقاومت ضرورت نبرد امروز است
کد خبر: 4114230
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
شیخ نعیم قاسم:

قدرت مقاومت ضرورت نبرد امروز است

معاون دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به اینکه امروز مقاومت در لبنان از ایده فراتر رفته و به یکی از ارکان قدرت در این کشور تبدیل شده، این قدرت را ضرورت نبرد و در خدمت آزادسازی سرزمین‌های اشغالی توصیف کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، «شیخ نعیم قاسم» در مراسمی به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی افزود: مقاومت امروز (سرزمین‌های اشغالی را از دست رژیم صهیونیستی) آزاد می‌کند و به آمریکا «نه» می‌گوید.

وی با بیان اینکه امروز مقاومت در لبنان بسیار قدرتمند و از نظر امکانات و نیرو در جایگاه ویژه‌ای قرار دارد که ضرورت نبرد است، اضافه کرد: بر اساس قاعده حق آزادسازی سرزمین‌های اشغالی عمل می‌کنیم تا اینکه در کشور آقای خودمان باشیم و رئیس‌جمهوری لبنان را با اراده کامل انتخاب و نسل‌هایمان را در مسیر رستگاری و موفقیت تربیت کنیم.

معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان تصریح کرد: اگر نگوییم ۱۰۰ درصد، ۹۰ درصد بحران‌های لبنان به خاطر رژیم صهیونیستی است و این در حالی است که آمریکایی‌ها آشکارا اعلام می‌کنند که برای حفظ امنیت و بقای این رژیم تلاش می‌کنند.

شیخ نعیم قاسم بر ضرورت آزادسازی تمام سرزمین‌های اشغالی در فلسطین و غیر فلسطین تأکید کرد و گفت: فلسطین مسئله هر انسان شریف و آزاده‌ای در منطقه و جهان است.

وی درباره شخصیت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت که وی یک شخص عادی نبود بلکه به خاطر ایمان به خدا و اطاعت از ولایت فقیه که فرمانده بزرگ این نبرد بزرگ برای آزادسازی فلسطین است، یک مرد استثنایی بود.

شیخ نعیم قاسم ادامه داد: شهید سلیمانی بنیان‌گذار حقیقی محور مقاومت بود زیرا توانست گروه‌های مختلف امت اسلامی را در کشورهای مختلف فراتر از مرزهای جغرافیایی به حرکت درآورد.

به گفته معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان، شهید سلیمانی به همه قلب‌ها نفوذ کرد و توانست اسلام اصیل را که رنگ، نژاد و جغرافیا نمی‌شناسد و فقط حق را می‌شناسد به نمایش بگذارد.

شیخ نعیم قاسم گفت: شهید سلیمانی دنیا را فروخت تا آخرت را به دست آورد و با شهادتش نیز بر دشمن غلبه کرد زیرا امت اسلامی نشان داد که بر اندیشه‌های وی اتفاق نظر دارد و مراسم میلیونی در روز شهادت وی چیز کوچکی نبود.

وی ادامه داد: برخلاف دشمنان که روبه ضعف و شکست هستند. در مسیری روشن قرار داریم و خط مقاومت رو به گسترش است که هر سال قدرتمندتر و گسترده‌تر نیز می‌شود

شیخ نعیم قاسم با اشاره به خنثی شدن دوباره توطئه دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران گفت که تلاش‌های انجام شده در ایران برای ایجاد هرج‌ومرج و اغتشاش و دخالت‌های آمریکا، اروپا و دیگر کشورها برای مقابله با جمهوری اسلامی نه به خاطر آزادی بلکه برای براندازی نظام اسلامی بود.

وی تأکید کرد که نور جمهوری اسلامی ایران در سراسر جهان همچنان خواهد درخشید و از یک پیروزی به پیروزی دیگر درخشان خواهد ماند.

انتهای پیام
captcha