پویش «من یک سپاهی‌ام» در دلند اجرا شد
کد خبر: 4116330
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵

پویش «من یک سپاهی‌ام» در دلند اجرا شد

اجرای پویش «من یک سپاهی‌ام» با هدف حمایت از سپاه پاسداران انقلاب با حضور امام جمعه دلند و جمعی از مردم روز گذشته، اول بهمن‌ماه در مسجد امام حسن عسگری(عج) شهرستان دلند برگزار شد.

اجرای پویش من یک سپاهی ام در شهرستان دلند با حضور امام جمعه دلند و اقشار مختلف مردمبه گزارش ایکنا از گلستان، پویش «من یک سپاهی‌ام» با هدف حمایت از نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب با حضور امام جمعه شهرستان دلند و جمعی از مردم و نوجوانان روز گذشته، اول بهمن‌ماه در مسجد امام حسن عسگری(عج) شهرستان دلند اجرا شد.

امام جمعه دلند در این مراسم گفت: دشمنان انقلاب اسلامی سال‌هاست که سیلی‌های محکمی از سپاه خورده‌اند برای نمونه دستگیری جاسوس‌های آنان و نابود کردن گروهک داعش گوشه‌ای کوچک از موفقیت سپاه و دلیل عصبانیت همیشگی دشمنان است.

حجت‌الاسلام کیایی بیان کرد: عصبانیت‌ دشمنان از موفقیت‌های جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران آنها را به انجام اقدامات احمقانه مانند توهین به مقدسات، برگزاری مسابقه کاریکاتور و یا آتش زدن مسجد و به‌ تازگی تروریست دانستن سپاه ترغیب می‌کند.

امام جمعه شهرستان دلند ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی هنوز ملت ایران را نشناخته‌اند و اینکه مردم سپاه قهرمان خود را دوست دارند و از آنها مثل همیشه حمایت می‌کنند زیرا امنیت و آرامش کشور را مرهون ایثارگری و جانفشانی نیروهای مسلح خود از جمله سپاه پاسداران می‌دانند.

حجت‌الاسلام کیایی همچنین با اشاره به برخی خدمات سپاه پاسداران به سازندگی کشور از جمله سدسازی‌ها، راه‌سازی‌ها، محرومیت‌زدایی‌ها و آب‌رسانی به مردم در گوشه و کنار این سرزمین تصریح کرد: همه این اقدمات در راستای فراهم کردن آرامش و رفاه برای مردم است و بدون تردید آنها این خدمات را فراموش نخواهند کرد و از فرزندان خود در سپاه بیش از پیش حمایت می‌کنند.

این مراسم که بعد از اقامه نماز ظهر برگزار شد اقشار مختلف مردم گلستان با سر دادن شعار علیه اتحادیه اروپا و محکوم کردن اقدام خصمانه اتحادیه اروپا از قرار دادن نام سپاه در سازمان‌های تروریستی به پویش «من هم سپاهی‌ام» پیوسته و حمایت همه جانبه خود را اعلام کردند.

 

انتهای پیام
captcha