برگزاری اختتامیه جشنواره «فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی»» در سیرجان
کد خبر: 4116755
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۱

برگزاری اختتامیه جشنواره «فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی»» در سیرجان

آیین اختتامیه چهارمین جشنواره ملی «فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی» به میزبانی استان کرمان و در شهرستان سیرجان برگزار شد.

اختتامیه چهارمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی

به گزارش ایکنا از کرمان آیین اختتامیه چهارمین جشنواره ملی «فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی» با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان، مدیر فضای مجازی و حفظ و نشر آثار دفاع مقدس کشور و جمعی از فعالان فضای مجازی امروز، ۳ بهمن‌ماه به میزبانی استان کرمان و در شهرستان سیرجان برگزار شد.

سرهنگ‌ محمد راستی، مدیر فضای مجازی و حفظ و نشر آثار دفاع مقدس کشور در این جشنواره گفت: پوستر فراخوان این جشنواره در ۵ محور منتشر و هفت هزار و ۲۸ اثر در سطح ملی به جشنواره به دبیرخانه ارسال شد که ۱۳ اثر رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند و پنج اثر نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.

وی از برگزاری پنجمین دوره این جشنواره تا پایان هفته دفاع مقدس سال آینده خبر داد و گفت: اگرچه در بعضی از حوزه‌ها مانند نماهنگ و پویانمایی آثار با کیفیتی به جشنواره ارسال شد اما در حوزه‌هایی مانند اپلیکیشن‌، پادکست و اینفوگرافی نیازمند تلاش بیشتر و تولید آثار با کیفیت‌تر هستیم.

سرهنگ راستی با بیان اینکه زمان آن رسیده علاوه‌ بر کمیت به کیفیت آثار تولید شده نیز توجه کنیم، گفت: دشمنان ما در بالاترین سطح کیفیت در حال تولید محتوا هستند و اگر بخواهیم در این نبرد مقدس در فضای مجازی پیروز شویم باید آثار با کیفیت‌تری در تولید کنیم و این امر نیازمند تلاش بیشتر است.

انتهای پیام
captcha