آرامش بر اصفهان حاکم است
کد خبر: 4117981
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
معاون استاندار اصفهان:

آرامش بر اصفهان حاکم است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره به حمله ناموفق شب گذشته به یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع در شهر اصفهان گفت: این مجتمع کارگاهی با قوت و قدرت به فعالیت خود ادامه می‌دهد و در شهر اصفهان نیز هیچ مورد مشکل‌سازی وجود ندارد.

محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان

به گزارش ایکنا از اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در گفت‌وگو با شبکه خبر صداوسیما درباره حادثه شب گذشته در شهر اصفهان اظهار کرد: این حمله، شب گذشته، هشتم بهمن‌ماه حدود ساعت 23:30 در یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع در حاشیه شهر اصفهان رخ داد، ولی با توجه به پدافند قدرتمندی که در آن منطقه وجود دارد، یکی از ریزپرنده‌ها سرنگون شد و دو تای دیگر نیز به تله پدافندی گرفتار و مجبور شدند خود را منفجر کنند.

وی افزود: صدای انفجاری که به گوش رسید، ناشی از مورد اصابت قرار گرفتن ریزپرنده از سوی پدافند بود. مردم ابتدا نگران شده بودند، ولی اطلاع‌رسانی به‌موقع و سریع انجام شد و فقط به سقف یکی از سوله‌های این مجتمع خسارت جزئی وارد شده و هیچ خللی در توانمندی و فعالیت این مجموعه ایجاد نشده و هیچ تلفاتی نداشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان تأکید کرد: این مجتمع کارگاهی با قوت و قدرت به فعالیت خود ادامه می‌دهد، در شهر اصفهان نیز هیچ مورد مشکل‌سازی وجود ندارد و مردم نیز در آرامش به کار خود ادامه می‌دهند.

یادآور می‌شود، براساس بیانیه‌ای که از سوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح منتشر شده است، شامگاه هشتم بهمن‌ماه 1401، حمله‌ای ناموفق با استفاده از ریزپرنده به یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع در شهر اصفهان صورت گرفت که با پیش‌بینی‌ها و تمهیدات پدافندی انجام شده، یکی از آنها مورد اصابت پدافند هوایی مجتمع قرار گرفت و دو فروند دیگر در تله‌های پدافندی گرفتار و منفجر شدند.

انتهای پیام
captcha