اهانت‌های دشمنان به مقدسات نشان از عجز و ناتوانی است
کد خبر: 4118228
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲

اهانت‌های دشمنان به مقدسات نشان از عجز و ناتوانی است

مدیر مؤسسه آموزش عالی الزهرا(س) اردبیل گفت: اهانت‌های دشمنان به کتاب آسمانی مسلمانان نشان از عجز و پوچی باورهای دینی‌شان دارد.

شهربانو ستوده مدیر موسسه عالی الزهرابه گزارش ایکنا از اردبیل، شهربانو ستوده، مدیر مؤسسه آموزش عالی الزهرا(س) اردبیل، نهم بهمن‌ماه، در دیدار با برخی مسئولان در اردبیل اظهار کرد: بر اساس سیره نبی مکرم اسلام و ائمه معصومین(ع) هیچ مسلمانی حق توهین به مقدسات سایر ادیان را ندارد، بنابراین این عظمت دین مبین اسلام را نشان می‌دهد البته اگر دشمنان متوجه آن باشند.

وی افزود: اهانت‌هایی که در روزهای اخیر، کشورهای بیگانه و گروه‌های افراطی ضد اسلامی و معاند بر کتاب آسمانی مسلمانان کردند هرگز لطمه‌ای به قداست این معجزه الهی وارد نخواهد کرد و به‌طور قطع تنها بر خشم و نفرت مردم جهان از این یاوه‌گویان خواهد افزود.

مدیر مؤسسه آموزش عالی الزهرا(س) اردبیل با بیان اینکه کشورهای غربی روز به روز افکار و نقشه‌های شوم متفاوت را علیه اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ریزی می‌کنند تا بلکه زمینه اختلاف و دین‌گریزی را در ذهن مردم ترسیم کنند، گفت: دشمنان هر چقدر به زیبایی‌های دین مبین اسلام پی می‌برند بیشتر به فکر تخریب و تحریف آن با شکل‌دادن گروه‌های تکفیری و ضد اسلامی می‌اندیشند.

ستوده افزود: بدخواهان اسلام سعی دارند چهره اسلام را خشن و اسلام‌هراسی را در بین مردم نشر دهند، غافل از اینکه معارف الهی و سیره بی‌نظیر ائمه اطهار(ع) در فطرت مسلمانان بوده و هرگز فراموش نخواهد شد.

مدیر مؤسسه آموزش عالی الزهرا(س) اردبیل با تاکید بر اینکه در هیچ عقل و منطقی مجوز توهین و افترا داده نشده است، گفت: کشورهای غربی تشنه خونریزی و کشتار مردم مظلوم مسلمان هستند؛ پس بنابراین اینگونه افراد که بویی از مهر و محبت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نبرده‌اند داشتن چنین اخلاق و رفتار پستی طبیعی به نظر می‌رسد.

استاد حوزه علمیه خواهران بیان کرد: باور و اعتقاد دینی‌مان بر این است که توهین به مقدسات ادیان دیگر از رذائل اخلاقی است پس اهانت‌های دشمنان به مقدسات مسلمانان نشان از عجز باورهای دینی‌ و عمق خباثتشان حکایت دارد.

انتهای پیام
captcha