پیام قاری بین‌المللی در محكومیت اهانت به قرآن
کد خبر: 4118247
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵

پیام قاری بین‌المللی در محكومیت اهانت به قرآن

محمدرضا پورزرگری در پیامی ضمن محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم، اهانت به این کتاب مقدس را اهانت به همه ادیان، همه انبیاء و همه موحدان جهان دانست.

محمدرضا پورزرگری قاری بین المللی قرآن

به گزارش ایکنا، محمدرضا پورزرگری، قاری بین‌المللی کشورمان در واکنش به هتک حرمت قرآن کریم طی روزهای اخیر در برخی کشورهای اروپایی، در بیانیه‌ای نسبت به این موضوع واکنش نشان داد. بیانیه این قاری بین‌المللی به شرح زیر است؛

«باسمه تعالی

يُرِيدُونَ أَنْ يُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَيَأْبَى اللَّهُ إِلَّا أَنْ يُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ» (توبه/32)

قرآن كریم، كلام خدا و عصاره دعوت همه انبیاء و ادیان الهی است و توهین به قرآن، اهانت به همه ادیان و به همه انبیاء عظیم‌الشأن و همه موحدان جهان است.

اگرچه دست‌های آلوده شیطان‌صفتان و نفس‌های ناپاك جنود جهل از روی درماندگی و دشمنی با خدا و اسلام و مسلمین، مقدس‌ترین كتاب آسمانی (قرآن كریم) را مورد هتك و بی‌حرمتی قرار داده‌اند لكن چیزی از عظمت این كتاب شریف كاسته نخواهد شد و روزبه‌روز بر فروغ و تجلی و تلألو انوار روح‌بخش آن افزوده و دل‌های خسته از مكاتب دست‌ساز و جعلی روشنفكرمأبان و همه انسان‌های جویای حق و عدالت را بیدار خواهد نمود.

اینجانب ضمن محكومیت این اقدام عامدانه و دشمنانه با آرزوی وحدت مسلمانان جهان امیدوارم برخورد لازم با مسببان این حرمت‌شكنی از سوی كشورهای اسلامی و تمامی آزادی‌خواهان جهان صورت پذیرد.

خادم‌القرآن و قاری بین‌المللی قرآن
محمدرضا پورزرگری»

انتهای پیام
captcha