هتک حرمت قرآن نمایش اوج اسلام‌هراسی است
کد خبر: 4118275
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
حجت‌الاسلام مهدی دری:

هتک حرمت قرآن نمایش اوج اسلام‌هراسی است

امام‌جمعه رودان گفت: توهین به قرآن کریم نشان‌دهنده اوج درماندگی دشمنان در مقابل اسلام است و آنها با هر جایی که از آن صدای اذان بلند می‌شود، مخالف‌اند.

مهدی دریبه گزارش ایکنا، فارس نوشت: حجت‌الاسلام مهدی دری، امام جمعه رودان با اشاره به توهین به قرآن کریم در برخی کشورهای اروپایی اظهار داشت: این خصوصیت دشمن است که به دنبال تخریب چهره دین مبین اسلام باشد، امروز آنها دچار اسلام‌هراسی هستند و خوب می‌دانند که اگر اسلام ترویج یابد دیگر غارتگری و جنایات آنها به جایی نخواهد رسید‌‌.

وی تصریح کرد: آنها باید بدانند که امروز یک تفکر شیعی با روحیه قوی مقاومت برخواسته از اسلام ناب محمدی بر تمام برنامه‌ها و اهداف دشمن غلبه می‌کند.

حجت‌الاسلام دری بیان کرد: وقتی انسان منطق و استدلالی نداشته باشد از طریق توهین و سروصدا و فحش دادن سخن می‌گوید و امروز در کشورهای غربی به انواع مختلف به اسلام توهین می‌کنند که این نشان‌دهنده آن است که دشمنان با هر جایی که از آن صدای اذان بلند می‌شود، مخالف‌اند.

وی تاکید کرد: متأسفانه برخی از داخل کشور هم با غربی‌ها همراهی کردند، آنها که در اغتشاشات خوب در میدان دشمن بودند، چرا امروز که به قرآن، اسلام و مرجعیت توهین می‌شود، ساکت مانده‌اند؟

خطیب نماز جمعه رودان خاطر نشان کرد: آنها به قرآن، معجزه الهی و کلام وحی توهین می کنند تا حساسیت مسلمانان را بفهمند تا مارا بسنجند تا ببینند مسلمانان تا چه میزان به میدان می‌آیند و باید هر مسلمانی به هر وسیله در فضای حقیقی و مجازی آماده باشد، امروز اسلحه نسل جوان همین فضای مجازی است.

وی تغییر افکار و ذهن ها از وضعیت بحران اقتصادی در کشورهای اروپایی را دیگر دلیل این توهین‌ها عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: در طول تاریخ، همه آنهایی که مخالف آگاهی و رشد معنویت در وجود انسان‌ها بوده‌اند به قرآن و اسلام هتاکی می‌کردند و امروز نیز ماهیت این هتاکی‌ها دقیقا مشخص است.

انتهای پیام
captcha