آتش زدن قرآن نادیده گرفتن عقاید میلیون‌ها انسان است
کد خبر: 4118565
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷

آتش زدن قرآن نادیده گرفتن عقاید میلیون‌ها انسان است

امام‌جمعه ابهر گفت: آتش زدن کتاب الهی آن هم با چراغ سبز پلیس برخی کشورهای اروپایی آشکار به حقوق اولیه انسان‌ها و نادیده گرفتن احساسات و عقاید میلیون‌ها انسان مسلمان است.

قرآن کریم

حجت‌الاسلام سعید مرادپور امام‌جمعه ابهر، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با بیان اینکه استمرار اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزی در غرب پس از پیروزی انقلاب اسلامی به یک رویه عادی تبدیل شده است، اظهار کرد: در سال‌های اخیر و با پیروزی‌های محور مقاومت اقدامات در این راستا تشدید شده است.

وی با اشاره آتش زدن قرآن در برخی از این کشورها، ادامه داد: آتش زدن کتاب الهی آن هم با چراغ سبز پلیس این کشور تجاوز آشکار به حقوق اولیه انسان‌ها و نادیده گرفتن احساسات و عقاید میلیون‌ها انسان مسلمان است.

این مسئول یادآور شد: غرب در حالی به بهانه آزادی‌ بیان مجوز چنین جسارت‌هایی را می‌دهد که قبلا در مورد انتشار عکس و نام شهید سردار سلیمانی به شدت آن را سانسور و صفحات حاوی آن را حذف می‌کرد و به عقاید مسلمانان توهین می‌شود و سوال در مورد هولوکاست در غرب ممنوع است.

امام‌جمعه ابهر با توضیح اینکه تجربه ثابت کرده غرب هر زمانی با بحران‌های داخلی و یا پیروزی‌های مسلمانان مواجهه شده با این نوع کارها فرافکنی کرده و ذهن مخاطبان خود را متوجه مسایل این‌چنینی می‌کند، تصریح کرد: توهین به عقاید و مقدسات دیگران محکوم است و مسلمانان خواستار برخورد جدی با توهین‌کنندگان هستند.

انتهای پیام
captcha