طرح «تربیت دانشجو معلم قرآن» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4118608
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹

طرح «تربیت دانشجو معلم قرآن» در یزد برگزار می‌شود

معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد از برگزاری طرح ملی «تربیت دانشجو معلم قرآن کریم» در این استان با همکاری سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور خبر داد.

طرح دانشجو معلم قرآنعلی صدری اصفهانی، معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد از برگزاری طرح ملی «تربیت دانشجو معلم قرآن کریم» خبر داد و گفت: این طرح به همت این نهاد و مشارکت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور برگزار می‌شود.

وی؛ دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان یزد را از مخاطبان این طرح خواند و گفت: شرکت‌کنندگان در قالب این طرح به مدت 100ساعت زیر نظر اساتید مجرب آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند و مهارت‌های نظری و عملی را کسب خواهند کرد.

صدری اصفهانی با اشاره به اینکه در پایان دوره به شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر معاونت آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی اعطا می‌شود افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به لینک https://formafzar.com/form/raqee نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، مهلت ثبت‌نام در این دوره را تا 30 بهمن‌ماه جاری ذکر کرد و یادآور شد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 03538303460 و یا 09132741783 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha