سیزدهمین همایش «قرآن، کتاب انقلاب» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4118693
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹

سیزدهمین همایش «قرآن، کتاب انقلاب» در یزد برگزار می‌شود

قائم مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد از برگزاری سیزدهمین دوره همایش «قرآن، کتاب انقلاب» در دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

سیزدهمین همایش «قرآن، کتاب انقلاب»محمد شایق، قائم‌مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: سیزدهمین همایش «قرآن، کتاب انقلاب» به مناسبت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، با حضور جامعه قرآنی و مسئولان استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همایش فوق، شنبه، 15 بهمن‌ماه همراه با نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد، اضافه کرد: این مراسم با تلاوت حمید شاکرنژاد، قاری کشورمان و سایر قاریان ممتاز و بین‌المللی استان در دبیرستان ماندگار ایرانشهر یزد واقع در ابتدای خیابان ایرانشهر برپا می‌شود.

شایق بیان کرد: همایش قرآن، کتاب انقلاب از سوی اتحادیه قرآنی استان یزد همراه با برنامه‌های متنوع چون برگزاری مسابقه حضوری و قرعه‌کشی میان شرکت‌کنندگان مسابقه «جلوه‌های قرآنی در پیروزی انقلاب» برپا خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به فراهم کردن زمینه‌هایی برای جذب جوانان به فعالیت‌های قرآنی، طی تدابیر اندیشیده شده و با هماهنگی مدیر دبیرستان ماندگار ایرانشهر یزد(که قریب به 600 دانش‌آموز دارد) این همایش قرآنی در این مکان برگزار خواهد شد. همچنین طی مراسم حاضران از تلاوت قاریان برتر نوجوان و دانش‌آموز نیز بهره‌مند خواهد شد.            

یادآور می‌شود، دبیرستان ایرانشهر یزد نخستین دبیرستانی است که در یزد تأسیس شد. ساختمان این دبیرستان را سازمان میراث فرهنگی ایران جزء آثار تاریخی به شماره ثبت ۲۰۴۸ ثبت کرده‌ است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha