داوران فیلم‌های قرآنی جشنواره بین‌المللی فیلم فجر معرفی شدند
کد خبر: 4118765
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۴

داوران فیلم‌های قرآنی جشنواره بین‌المللی فیلم فجر معرفی شدند

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی حکمی داورانِ فیلم‌های قرآنی در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را معرفی کرد.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا معاف، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی حکمی داوران فیلم‌های قرآنی در چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر را معرفی کرد.

در این حکم آمده است: با توجه به تجربیات ارزشمند و اعتبارآفرین و نظر به شایستگی‌های حضرتعالی در حوزه فعالیت‌های فرهنگی، هنری، سینمائی و تخصصی به موجب این حکم به عنوان داور فیلم‌های قرآنی برای انتخاب آثار مُلهم از مفاهیم و مضامین قرآن در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر منصوب می‌شوید. داوران فیلم‌های قرآنی این دوره از جشنواره فجر را امیرعباس قِلیچ لو، بازیگر، فیلمنامه نویس و کارگردان، سیدمصطفی زراوندیان، فیلمنامه‌نویس، بهمن حبشی، پژوهشگر، ایده‌پرداز و مدیر قرآنی، عباس صالح مدرسه‌ای، کارگردان و تهیه‌کننده سینما و محمدرضا اسلاملو، فیلمبردار و کارگردان تشکیل می‌دهند که طی سال‌های گذشته در زمینه پژوهش، برنامه‌ریزی و تولید فیلم‌های قرآنی کار کرده‌اند و حالا قرار است علاوه بر محتوای کلی، سایر تخصص‌ها مانند فیلمبرداری، فیلمنامه‌نویسی، تهیه‌کنندگی و بازیگری شاخص را در فیلم‌های قرآنی معرفی کنند.

داوران فیلم‌های قرآنی جشنواره بین‌المللی فیلم فجر معرفی شدند

انتهای پیام
captcha