سفر زیارتی جمعی از دانشگاهیان به عتبات عالیات
کد خبر: 4119201
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی مشهد:

سفر زیارتی جمعی از دانشگاهیان به عتبات عالیات

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی گفت: دومین دوره از سفرهای زیارتی دانشگاهیان خراسان رضوی به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی مشهد صورت پذیرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی حسینی مطلق، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسیحجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی حسینی مطلق، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، اظهار کرد: دومین دوره از سفرهای زیارتی دانشگاهیان خراسان رضوی به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی مشهد اجرا و کاروان 70 نفره از اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه فردوسی و جهاددانشگاهی خراسان رضوی اعزام شد.

وی بیان کرد: توانستیم با همکاری و مساعدت شرکت زیارتی آتی، همچنین همراهی بانک رسالت به جهت وام‌هایی که پرداخت می‌‎کرد، این سفر را به مدت یک هفته در ماه رجب و در آستانه ولادت امیرالمومنین (ع) و امام جواد (ع) ترتیب دهیم.

حسینی مطلق با بیان اینکه این سفر از روز یکشنبه آغاز شده است، افزود: در شب ولادت امام جواد (ع) و در آستانه جشن پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به ایران در کنار مضجع پاک و مطهر امیرالمؤمنین علی(ع) جشنی را ترتیب دادیم که اساتید و خانواده‌‎های محترم‌شان در این مراسم شرکت کردند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی اظهار کرد: علاوه بر زیارت عتبات عالیات از مهم‌ترین اهداف این سفر، شرکت اعضای هیئت علمی در اختتامه طرح ضیافت اندیشه است که در نجف اشرف برگزار می‌شود. از دیگر اهداف این سفر تقویت روحیه دینی و ایمانی میان همکاران و اساتید دانشگاهی و کمک گرفتن از ائمه اطهار به واسطه جایگاه معنوی که در پیشگاه حضرت حق دارند، است.

انتهای پیام
captcha