انتشار فراخوان اولین جشنواره ایده‌پردازی قرآن و عترت در آذربایجان غربی
کد خبر: 4119493
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲

انتشار فراخوان اولین جشنواره ایده‌پردازی قرآن و عترت در آذربایجان غربی

فراخوان اولین جشنواره ایده‌پردازی قرآن و عترت به همت گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی منتشر شد.

فراخوان اولین جشنواره ایده‌پردازی قرآن و عترتبه‌گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، فراخوان اولین جشنواره ایده‌پردازی قرآن و عترت به همت گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی و با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد.

تبلیغ، ترویج وو فرهنگ‌سازی در بین جامعه فرهنگی، هنری، علمی و قرآنی، خلق و دریافت طرح و ایده‌های خلاقانه و تاثیرگذار در گسترش فعالیت‌های قرآنی، کشف استعدادها و هدایت آنها جهت تولید آثار فاخر، نهادینه کردن سبک زندگی قرآنی در بین مردم، ایجاد خلاقیت ک نشاط اجتماعی در بین جامعه قرآنی و کشف مخصولات، خدمات و الگوهای خلاقانه از جمله اهداف جشنواره هستند.

آموزش عمومی و تخصیص قرآن کریم و تبلیغ و ترویج فعالیت‌های قرآن کریم از جمله محورهای جشنواره هستند.

محصولات نوآورانه به منظور کیفیت بخشی به نحوه مطالعه فراگیری، پژوهش و آموزش مفاهیم قرآنی، شیوه‌های خلاقانه تولید محتوی، نحوه انتشار، انتقال پیام و انجام تبلیغات محیطی، شیوه‌های برگزاری جدید رویدادها، مراسم، جشن‌ها، آیین‌ها، مناسبات و مناسک، روش‌های خلاقانه در تولیدات رسانه‌ای به منظور تجلی مطلوب‌تر ابعاد معنوی، شیوه‌های جدید بازاریابی و فروش محصولات آنی، روش‌های خلاقانه در ترویج سبک زندگی سالم، روش‌های خلاقانه در راستای ایجاد پیوند بین قرآن، عترت و ابعاد مختلف زندگی، معیشت، کسب روزی حلال، آسیب‌های اجتماعی، معنویت، محصولات و خدمات نوآورانه در زمینه‌های اقلام آموزشی، نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌ها، صنایع فرهنگی و هنری خلاق، تفریح و سرگرمی، الگوها، روش‌ها و شیوه‌های خلاقانه در زمینه‌های کارآفرینی، فرهنگ‌سازی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی، نوشتاری، شنیداری و دیداری از جمله زمینه‌های ایده‌پردازی هستند.

صاحبان نظرات باید اطلاعات کامل شناسنامه‌ای، آدرس کامل پستی، تلفن همراه و ثابت را به همراه آثار ارسال کنند و ۳۰ اردیبشهت ۱۴۰۲ آخرین فرصت ارسال ایده‌ها است.

علاقه‌مندان باید از طریق سایت https://azargh.farhang.gov.ir  در بخش جشنواره ایده‌پردازی قرآن و عترت ثبت نام کنند.

اعطای گواهی ایده برتر، پرداخت ۵، ۳ و ۲ میلیون تومان به ترتیب به نفرات برتر در هر کدام از بخش آموزش عمومی و بخش ترویج و تبلیغ از جمله جوایز جشنواره هستند.

انتهای پیام
captcha