مدیرعامل اتحادیه قرآنی خراسان‌رضوی انتخاب شد
کد خبر: 4120567
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸

مدیرعامل اتحادیه قرآنی خراسان‌رضوی انتخاب شد

مدیرعامل سابق اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت خراسان رضوی گفت: اعضای هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت خراسان رضوی با اکثریت آرا، حجت‌الاسلام سیدرضا حسینی را به‌عنوان مدیر عامل انتخاب کردند.

حجت‌الاسلام حجت مجیدی بیلندی، عضو هیئت‌مدیره و مدیرعامل سابق اتحادیه موسسات فرهنگی قرآن و عترت خراسان رضویحجت‌الاسلام حجت مجیدی بیلندی، عضو هیئت‌مدیره و مدیرعامل سابق اتحادیه مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت خراسان رضوی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، ضمن تبریک چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: در پانزدهمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت خراسان رضوی و پس از اتمام دوره مدیر عاملی اینجانب، اعضای هیئت مدیره با اکثریت آرا، حجت‌الاسلام سیدرضا حسینی را به‌عنوان مدیر عامل انتخاب کردند.

وی ادامه داد: حجت‌الاسلام حسینی از مدیران و فعالان قرآنی شهر مشهد و خراسان رضوی هستند که به‌طور ویژه و متمرکز کار آموزش، تبلیغ و ترویج حفظ قرآن را در مؤسسه قرآنی دارالتحفیظ ابوطالب و نیز همکاری‌های ارزشمندی با مرکز قرآن آستان قدس رضوی دارند که با انتخاب اعضای هیئت مدیره، ایشان عهده‌دار مسئولیت امور اتحادیه در مدت زمان باقیمانده از این دوره خواهد بود.

عضو هیئت مدیره و مدیرعامل سابق اتحادیه مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت خراسان رضوی افزود: همچنانکه تغییر و نوآوری، جزء طبیعت و زندگی اجتماعی است، تغییر مدیران و انتخاب افراد جدید بستر نوآوری و خلاقیت‌های جدید را ایجاد می‌کند که این نوآوری‌ها و خلاقیت‌ها باعث بقا و دوام فعالیت‌ها می‌شود.

مجیدی اظهار کرد: مؤسسات قرآن و عترت در ۳ سال گذشته به علت وجود ویروس کرونا دوران سختی را پشت سر گذاشتند و عدم حمایت‌های مالی و سازمانی و آسیب‌های ناشی از آن اکثر مؤسسات را تا مرز انحلال پیش برد. اما با درایت خوب اعضای هیئت مدیره اتحادیه توانستیم این فرصت‌سوزی را به فرصت‌سازی تبدیل کنیم و رویکرد توانمندسازی مدیران و مربیان را در پیش بگیریم.

وی گفت: امروزه با وجود دولت و مجلس انقلابی، امیدهای بسیاری برای بهبود وضعیت قرآنی و نیز شرایط فعالیت مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کشور وجود دارد، مهمترین مسئله حال حاضر اتحادیه‌های قرآنی سطح کشور، نبودن قوانین و ابزارهای قانونی لازم برای استقلال اتحادیه‌هاست. در کشور قانون برای همه دستگاه‌ها فصل‌الخطاب است و سال‌هاست که اتحادیه‌های استانی از این مسئله رنج می‌برند، البته این امر مهم از سال گذشته به‌طور ویژه با حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، آغاز شده و نیاز به پیگیری‌های مداوم تا حصول نتیجه دارد.

انتهای پیام
captcha