اکران هشت فیلم در سومین روز جشنواره فیلم فجر مشهد
کد خبر: 4120727
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱

اکران هشت فیلم در سومین روز جشنواره فیلم فجر مشهد

در سومین روز از بیستمین جشنواره فیلم فجر مشهد هشت فیلم در سینماهای این شهر به نمایش در خواهد آمد.

جشنواره فیلم فجربه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، بیستمین جشنواره فیلم فجر مشهد که از 17 بهمن آغاز شده با اکران 20 فیلم تا 24 بهمن در سینماهای سیمرغ، ویلاژتوریست، پارک بازار، آفریقا و برفی ادامه دارد.

فیلم‌های «شماره ۱۰»، «یادگار جنوب»، «چرا گریه نمی‌کنی»، «عطرآلود»، «کت چرمی»، «جنگل پرتقال»، «سرهنگ ثریا»، «روایت ناتمام سیما»، «در آغوش درخت»، «بعد از رفتن»، «هوک»، «آه سرد»، «اتاقک گلی»، «پرونده باز است»، «آنها مرا دوست داشتند»، «هایپاور»، «غریب»، «کاپیتان»، «بعداز رفتن» و «سینما متروپل» 20 فیلمی است که در بیستمین جشنواره فیلم فجر در سینماهای مشهد به نمایش گذاشته خواهد شد.

در سومین روز از این جشنواره هشت فیلم شامل «روایت ناتمام سیما»، «آن‌ها مرا دوست داشتند»، «جنگل پرتقال»، «هوک»، «بعد از رفتن»، «عطرآلود»، «چرا گریه نمی‌کنی» و «شماره 10» در سینماهای آفریقا، ویلاژتوریست، برفی، سیمرغ، پارک بازار و همچنین سینما هویزه ویژه اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه اکران خواهد شد.

براساس این گزارش فیلم‌ «روایت ناتمام سیما» در سانس 17:30 و «آن‌ها مرا دوست داشتند» در سانس 19:30 سینما سیمرغ به نمایش در خواهد آمد. همچنین فیلم «جنگل پرتقال» در سانس 19:30 سینما ویلاژتوریست و فیلم «چرا گریه نمی‌کنی» در سانس 19:30 سینما برفی اکران خواهد شد.

فیلم شماره 10 در سانس 19:30 سینما پارک بازار، «عطرآلود» در سانس 19:30 و «هوک» در سانس 17:30 سینما آفریقا به نمایش در خواهد آمد.

همچنین در سومین روز از جشنواره فیلم فجر مشهد سه فیلم «جنگل پرتقال»، «عطرآلود« و بعد از رفتن در سه سانس 15، 17:30 و 19:30 ویژه اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه در سینما هویزه اکران خواهد شد.

انتهای پیام
captcha