پیش‌بینی 84 رام قطار برای انتقال زائران به مشهد در ایام نوروز
کد خبر: 4129501
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶

پیش‌بینی 84 رام قطار برای انتقال زائران به مشهد در ایام نوروز

مدیرکل راه آهن خراسان رضوی گفت: روزانه 84 رام از 27 شهر و مراکز استان برای انتقال مسافران به مشهد در بازه زمانی 23 اسفند تا 15 فروردین در نظر گرفته شده است.

سفرهای نوروزی قطاربه گزارش ایکنا از خراسان رضوی مصطفی نصیری، مدیرکل راه آهن خراسان رضوی، امروز دوم فروردین ماه، در نشست خبری ستاد ارائه خدمات سفر در محل پایانه مسافربری مشهد، بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران ارائه خدمات به زائران برای نوروز 1402 از تاریخ 23 اسفند ماه تا 15 فروردین ماه پیش‌بینی شد.

وی اظهار کرد: بر این اساس روزانه 84 رام از 27 شهر و مراکز استان برای انتقال مسافران به مشهد در این بازه زمانی در نظر گرفته شده است.

نصیری افزود: این تعداد رام قطار، با ظرفیت روزانه 40 هزار نفر مجموع ورود و خروج مسافر را شامل می‌شود و با توجه به تقاضای زیاد سفر به مشهد 71درصد قطارهای برون‌شهری شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی در محور خراسان رضوی برنامه ریزی شده که طبق برنامه اعلامی در حال انجام است.

مدیرکل راه آهن خراسان رضوی ادامه داد: در سال 1401 رکورد جدیدی در جابجایی مسافر ثبت کردیم که آن جابجایی بالغ بر 15 میلیون نفر مسافر برون شهری در ایستگاه مشهد بوده است.

وی تصریح کرد: تاکنون از مجموع 680 قطاری که برای جابجایی مسافر در این ایام داشتیم فقط یکی 20 دقیقه تأخیر داشته است و امیدوارم هستیم با تلاش شبانه‌روزی همکارانمان بتوانیم خدمات با کیفیتی را به زائرانی که از طریق ریلی به مشهد مشرف می‌شوند را داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha