پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت شهادت جمعی از هموطنان کرمان
کد خبر: 4191906
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴

پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت شهادت جمعی از هموطنان کرمان

یعقوبعلی نظری به مناسبت شهادت جمعی از هموطنان کرمان پیام تسلیت منتشر کرد.

یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی، به مناسبت شهادت جمعی از هموطنان در کرمان، پیام تسلیت منتشر کرد که به شرح ذیل است:

تروریست‌های کوردل و سرسپرده استکبار جهانی، امروز امت ولایتمدار و شهید پرور ایران اسلامی را هدف ترورهای کور و ناجوانمردانه قرار دادند و پیکر بیش از یکصد تن از هموطنان ما را در دیار سردار شهید سلیمانی و در سالگرد شهادت آن عزیز، در خون خود غوطه‌ور کردند.

بزدلان زبون از آن رو که توان مقابله با دلاور مردان نظامی و انتظامی ما را ندارند این بار هم به سراغ مردم بی‌دفاع کوچه و بازار رفتند تا از وفاداران به نظام مقدس اسلامی انتقام بگیرند و به خیال خام خویش مردم ما را از حضور در صحنه‌های انقلاب بترسانند.

اگر منافقین دست پرورده شیطان بزرگ در جریان ترورهای کور خود، در دهه ۶۰ توانستند سد راه سیل خروشان ملت مسلمان ایران شوند اینان نیز می‌توانند گلزار شهدای کرمان را خالی از مردم نمایند و با هدفی واهی، نظام اسلامی را متزلزل کنند.

به عنوان سربازی جان بر کف با ملت و رهبر عالیقدر خویش، تجدید عهد و پیمان می‌نمایم که انتقام شهدای امروز کرمان را خواهیم گرفت و مسببان این ترور خونبار را به سزای اعمال جنایتکارانه خود خواهیم رساند.

اینجانب وقوع حادثه مرگبار گلزار شهدای کرمان را که به شهادت و زخمی شدن صدها تن از هموطنانمان منجر گردید، به محضر امام عصر، عجل الله تعالی، حضرت رضا (ع) رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه مردم شریف ایران اسلامی به ویژه خانواده و بستگان داغدار شهدا و استاندار، بزرگان و مدیران استان کرمان تسلیت عرض نموده ، از خداوند متعال برای بازماندگان شهدا، صبر و بردباری و اجر الهی مسئلت دارم.
روح بلند شهدای امروز ما با صلحا و علما محشور باد.

 یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی

انتهای پیام
captcha