سومین جایزه جهانی علوم انسانی اسلامی به عبدالحسین خسروپناه اعطا شد
کد خبر: 3657293
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷

سومین جایزه جهانی علوم انسانی اسلامی به عبدالحسین خسروپناه اعطا شد

گروه معارف: سومین جایزه جهانی علوم انسانی اسلامی به عبدالحسین خسروپناه به عنوان نظریه پرداز برجسته در زمینه فلسفه علوم انسانی اسلامی اعطا شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان و بنا بر اعلام دبیرخانه دائمی کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی، در مراسم اختتامیه چهارمین کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی که پنج شنبه ۴ آبان در قم برگزار شد، سومین دوره جایزه جهانی علوم انسانی اسلامی به ۳ برگزیده اهدا شد.

در این آیین سه استاد که در زمینه علوم انسانی اسلامی فعالیت چشمگیری داشتند، به‌عنوان برگزیده سومین جایزه جهانی علوم انسانی اسلامی معرفی شدند و در این بین حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، در رشته فلسفه علوم انسانی اسلامی به دلیل ترویج گفتمان علوم انسانی اسلامی و تألیف آثار علمی مفید و ممتاز در زمینه فلسفه علوم انسانیِ اسلامی سومین جایزه جهانی علوم انسانی اسلامی را کسب کرد.


یادآور می‌شود، این مراسم با حضور حجت‌الاسلام رضا غلامی، رئیس شورای سیاستگذاری کنگره، آیت‌الله رشاد، رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، عطاء‌الله رفیعی آتانی، دبیر علمی کنگره و جمعی از اهالی فرهنگ و استادان علوم انسانی در مدرسه امام موسی کاظم (ع) شهر قم برگزار شد.

به گزارش ایکنا خوزستان، عبدالحسین خسروپناه متولد بهمن سال 1345 در شهرستان دزفول، پژوهشگر فلسفه دین و رئیس مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران است و از وی بیش از 40 کتاب و 100 مقاله به چاپ رسیده است.

iqnakhouzestan@

captcha