ثبت وقف جدید در اراک به ارزش هزار میلیارد ریال
کد خبر: 4206925
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰

ثبت وقف جدید در اراک به ارزش هزار میلیارد ریال

مدیر روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از وقف مجتمعی به ارزش دو هزار و 800 متر مربع به ارزش هزار میلیارد ریال در اراک خبر داد.

حجت الاسلام حسن دهقانی، رئیس روابط عمومی اداره کل ا.قاف مرکزی

حجت‌الاسلام حسن دهقانی، مدیر روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، ضرورت توجه مردم به وقف به ویژه وقف‌های مشارکتی مردم خیرین را متذکر شد و گفت: وقف سنتی الهی است و از دیرباز تاکنون تا امروز نه تنها در اسلام، بلکه بین سایر ادیان نیز رواج دارد؛ چراکه با گسترش وقف در قالب نیات مختلف بهتر می‌توان به امور نیازمندان و محرومان پرداخت.

وی از ثبت وقف جدید در اراک همزمان با آغاز سال نو خبر داد و افزود: همزمان با اجرای طرح ضیافت الهی و فرا رسیدن بهار قرآن واقفان نیک‌اندیش آقایان حاج حسین پزشکیان و حاج جواد محمدی نیکو مجتمعی در ۴ طبقه با عنوان پیامبر اعظم(ص) با کاربری مذهبی، تجاری و اداری به مساحت ۲۸۰۰ متر مربع زیر بنا را وقف کردند.

حجت‌الاسلام دهقان ادامه داد: مجتمع وقف شده دارای ارزش تقریبی هزار میلیارد ریال و با نیت توسعه مسجد و هزینه‌های جاری مسجد ،حرم امامین کاظمین، اربعین حسینی ،ایتام و مستمندان، تهیه جهیزیه، دارو و درمان است.   

انتهای پیام
captcha