پیام تسلیت تولیت آستان قدس رضوی در پی شهادت سردار سلیمانی
کد خبر: 3868590
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱

پیام تسلیت تولیت آستان قدس رضوی در پی شهادت سردار سلیمانی

گروه سیاست و اقتصاد ــ در پی شهادت خادم الرضا(ع)، سردار حاج قاسم سلیمانی، تولیت آستان قدس رضوی پیام تسلیتی را به محضر رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی صادر کرد.

پیام تسلیت تولیت آستان قدس در پی شهادت سردار سلیمانیبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از آستان نیوز، متن پیام تسلیت حجت‌الاسلام و المسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی به محضر رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی به این شرح است.

بسم الله الرحمن الرحيم
محضر مبارك رهبر معظم انقلاب اسلامي
حضرت آيت الله العظمي امام خامنه‌اي مدظله العالي

با سلام و تحيات؛
شهادت سردار رشيد و بلندآوازه جهان اسلام خادم الرضا(ع) حاج قاسم سليماني را كه تمثال حقيقي مقاومت و جهاد در راه خدا بود، همچنين شهادت حاج ابومهدي المهندس فرمانده شجاع بسيج مردمي عراق و ديگر همراهان را به پيشگاه مقدس حضرت ولي‌عصر اروحنا فداه، به محضر حضرتعالی و به همه دلداگان خط نوراني مقاومت در جوار حضرت علی بن موسی الرضا(ع) تبريك و تسليت عرض مي‌كنم.

اخلاص و رشادت‌هاي آن مجاهد كم‌نظير، يادآور دلاوري‌ها و از جان‌گذشتگي‌هاي مجاهدان صدر اسلام و بزرگاني همچون مالك‌اشتر بود. آن بزرگمرد جهاد و مقاومت در شب جمعه شب زيارتي مولايش اباعبدالله(ع) به آرزوي ديرينش شهادت دست يافت و به لقاء همرزمان شهيدش شتافت.

از دست دادن سليمانيِ كبير براي جهان اسلام و بلكه جهان بشريت يك خسارت است. بشريت، امنيت و رهايي از چنگال تروريزم تكفيري را مديون فداكاري سليماني و همرزمان اوست. دامنه مجاهدت‌هاي سردار رشيد اسلام و همسنگران او در جبهه مقاومت تحت زعامت رهبر مقتدر انقلاب اسلامي، همه نقشه‌هاي خبيثانه آمريكا و رژيم صهيونيستي را در اين سالها به باد داد، نقشه شوم تجزيه كشورهاي اسلامي و تولد خاورميانه آمريكايي عقيم ماند، ‌كشورهاي اسلامي يكپارچه ماندند و سايه نحس تروريزم دست‌ساز آمريكا و اسرائيل از سر بلاد اسلامي رفع شد.

درنده‌خويان آمريكايي، ديشب به انتقام داعش و براي خوش‌رقصي نزد اراذل و اوباش كودك‌كش صهيونيست دست به اين جنايت زدند، اما بشارت جنابعالي مبني بر انتقام سخت از اين جنايتكاران سبوع مايه شفاء قلوب مؤمنين و همه مجاهدان راه خدا خواهد بود.باذن الله و با هدايت حكيمانه حضرتعالي، شجره طيبه مقاومت با خون اين بزرگان پرثمرتر خواهد شد و تعجيل در نابودي مستكبران را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha