مشهدالرضا در انتظار سردار سلیمانی و همرزمان شهیدش
کد خبر: 3869352
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰

مشهدالرضا در انتظار سردار سلیمانی و همرزمان شهیدش

گروه سیاست و اقتصاد ــ مردم مشهد هم‌اکنون در خیابان‌‎های منتهی به حرم رضوی در انتظار رسیدن پیکرهای سردار سپهبد سلیمانی و همرزمان شهیدش هستند.

مردم مشهد در انتظار تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی و همرزمان شهیدشبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، طبق برنامه‌ریزی انجام شده، مشهد امروز میزبان پیکرهای مطهر سردار سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش است و از چندین ساعت قبل مردم داغدار، خود را برای شرکت در این مراسم از نقاط مختلف مشهد و شهرستان‌های اطراف به محل تشییع رسانده‌اند.

از دو روز گذشته و در پی حادثه تلخ و جنایت تروریستی آمریکا، مشهد سپاهپوش و در غم و اندوه فراوانی فرو رفته و امروز زائران و مجاوران حضرت علی‌ابن موسی‌الرضا(ع) در تلاش هستند آن‌طور که باید و شاید عشق، دین و ارادت خود را نسبت به رشادت‌های مردان جهانی جبهه مقاومت نشان دهند.

هم‌اکنون خیابان‌های منتهی به حرم رضوی مملو از حضور حداکثری مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور مشهد برای شرکت در مراسم تشییع پیکر سپهبد سردار سلیمانی است.

از ساعت ۹ صبح امروز، پاکسازی خیابان امام رضا(ع) از میدان بیت‌المقدس تا میدان ۱۵ خرداد در مسیر رفت‌وبرگشت انجام شد.

همچنین از ساعت ۱۰ نیز، محدودیت تردد در مسیرهای منتهی به خیابان امام رضا(ع) شامل میدان امام خمینی به سمت میدان ۱۵ خرداد، آخرین خیابان به سمت خیابان امام رضا(ع) از سمت پایانه مسافربری، تقاطع کوشش به سمت میدان ۱۵ خرداد، تقاطع نخریسی به سمت میدان بسیج، تقاطع بیسیم به سمت میدان بسیج، تقاطع عنصری و همچنین تقاطع شهید اندرزگو اعمال شد.

از تمامی واحدهای صنفی به‌ویژه واحدهای صنفی اطراف حرم رضوی نیز خواسته شد، تا نسبت به تعطیلی واحدهای صنفی خود اقدام کنند.

همچنین طبق اعلام وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، کلیه مدارس و دانشگاه‌‎ها مشهد نیز تعطیل و امتحانات مقاطع مختلف تحصیلی نیز به همین مناسبت لغو شد.

انتهای پیام
captcha