رئیس‌جمهور آمریکا تو حقیرتر از آن هستی که با ملتی انقلابی در بیفتی
کد خبر: 3869496
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۳

رئیس‌جمهور آمریکا تو حقیرتر از آن هستی که با ملتی انقلابی در بیفتی

گروه سیاست و اقتصاد ــ تولیت آستان قدس رضوی گفت: دشمنان انقلاب، دشمنان اسلام و رئیس‌جمهور ابله آمریکا این جمعیت میلیونی را ببیند، رئیس‌جمهور آمریکا تو کوچک‌تر و حقیرتر از آن هستی که بتوانی با یک ملت انقلابی، مومن و ایثارگر در بیفتی.

رئیس‌جمهور آمریکا  تو حقیرتر از آن هستی که با ملتی انقلابی در بیفتیبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام و المسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی، امشب 15 دی‌ماه در سخنرانی مراسم تشییع پیکر شهدای مقاومت در حرم مطهر رضوی، اظهار کرد: پیکر پاک و قطعه قطعه شده خادم حرم را امشب به اینجا آورده‌اند. رهبر بزرگوار و عزیز انقلاب آجرک الله. مردم عزیز، شهیدپور و قدرشناس، خدا به شما عزت، عظمت و برکت عنایت کند.

وی افزود: من از خانواده شهید سردار بزرگ قاسم سلیمانی تشکر می‌کنم که به تقاضای مردم ولایت‌مدار، انقلابی و قدرشناس مشهد پاسخ داده و این فرصت را در اختیار مردم مشهد و اطراف مشهد قرار داده‌اند که بتوانند با حضور در تشییع پیکر این شهیدان عزیز، مراتب قدرشناسی خود را از این سرباز بزرگ اسلام و فرزند انقلاب و ایران ابراز بدارند.

مروی ادامه داد: از شما مردم عزیز مشهد و مردم انقلابی که خودتان را در این مسیر قرار دادید تا بتوانید از این سردار بزرگ قدرشناسی کنید، تشکر می‌کنم. تشکر از مردم اهواز و مردم عراق که دیشب ساعت 2 نیمه شب در نجف اشرف به پیکر این شهیدان عزیز و گرانقدر ابراز محبت کردند و تشییع نمودند.

تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: دشمنان انقلاب، دشمنان اسلام و رئیس‌جمهور ابله آمریکا این جمعیت میلیونی را ببیند، رئیس‌جمهور آمریکا تو کوچک‌تر و حقیرتر از آن هستی که بتوانی با یک ملت انقلابی، مومن و ایثارگر در بیفتی. تو با این جنایت بزرگی که انجام دادی خودت را در باتلاق بزرگی قرار دادی و امیدوارم که روزی به همین زودی در این باتلاق، کثافت و نجاست که خودت آن را آفریدی، غرق شوی.

وی خاطرنشان کرد: مردم عزیز ایران با خون این شهدای بزرگ به هیجان آمدند. امام رضوان الله تعالی علیه چه زیبا فرمودند « ملت ما را بکشید، بیدارتر می‌شود». با قطره قطره خون این شهدای عزیز، روح زندگی و حیات در جامعه اسلامی ما دمیده شد. ما با این شهدای عزیز عهد و پیمان می‌بندیم که تا آخرین نفس و نفر راه نورانی این عزیزان و حاج قاسم عزیز را ادامه دهیم.

مروی گفت: یا علی ابن موسی الرضا سرباز و خادمی از خادمانت به زیارتت آمدند، اما این بار این خادم با بدن قطعه قطعه آمد. این دفعه این خادم به زیارتت آمد، اما همانند عمویت عباس با دست‌های قطع‌شده آمد. این دفعه این خادم و این فرزند بزرگ اسلام و انقلاب به زیارتت آمد، اما با بدن خون‌آلود آمد. یا علی ابن موسی الرضا این فرزند را بپذیر و به ما توفیق ادامه راه نورانی و راه سعادت‌بخش و عزت‌آفرین این شهیدان عزیز و گران‌قدر را پشت سر رهبر انقلاب، حضرت امام خامنه‌ای، عنایت کن.

تولیت آستان قدس رضوی اضافه کرد: یا علی ابن موسی الرضا همان‌گونه که بدن عمویتان در عصر عاشورا قطعه قطعه شد، بدن این سرباز عزیز، فداکار و گران‌قدر اسلام نیز بر سرزمین عراق قطعه قطعه شد. خودت به ما، مسئولان، عزیزان پاسدار، همه ملت، ارتش و بسیج ما توفیق عنایت کن که بتوانند انتقام سختی را از دشمنان پلید اسلام، قرآن و انسانیت بگیرند.

انتهای پیام
captcha