برپایی سلسله نشست‌های فقه سلامت در ماه مبارک رمضان
کد خبر: 3965092
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶

برپایی سلسله نشست‌های فقه سلامت در ماه مبارک رمضان

کارگروه فقه پزشکی هيئت اندیشه‌ورز دين، سلامت و سبک زندگی معاونت پژوهش حوزه علميه خراسان برای سومین سال متوالی، نشست‌های تخصصی را در قالب «مدرسه رمضانیه فقه سلامت» در شب‌های ماه مبارک رمضان برگزار می‌کند.

برپایی سلسله نشست‌های فقه سلامت در ماه مبارک رمضانبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به‌نقل از روابط‌عمومی حوزه‌علمیه خراسان، کارگروه فقه پزشکی هيئت اندیشه‌ورز دين، سلامت و سبک زندگی معاونت پژوهش این حوزه، طبق سنوات گذشته و برای سومین سال متوالی در ماه مبارک رمضان، نشست‌های ویژه‌ای را پيرامون مدرسه رمضانیه فقه سلامت، به‌صورت مجازی و برخط، برگزار می‌کند.

نشست «تطبیقات قاعده نفی حرج در فقه پزشکی» نیز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عندلیب همدانی، از شنبه 28 فروردین تا 6 اردیبهشت ساعت 23، برگزار می‌شود و «نقش قاعده اضطرار و کاربرد آن در استنباط احکام پزشکی» توسط حجت‌الاسلام والمسلمین زارعی سبزواری، استاد دروس خارج حوزه علمیه قم از سه‌شنبه 7 اردیبهشت تا21 اردیبهشت (به‌استثناء لیالی قدر) ساعت 23، تبیین می‌شود.

بررسی موضوعات نوین و مورد ابتلا، بهره‌مندی از اساتید مجرب و متخصص، حمایت مادی و معنوی از مقالات و فعالیت‌های پژوهشی مرتبط، از مزایای این دوره عنوان‌شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند به‌عنوان میهمان و به‌صورت برخط، از طریق سامانه اسکای‌روم به آدرس www.skyroom.online/ch/kalamona/fegh-salamat در این نشست‌ها شرکت کنند.

گفتنی است، اخبار و برنامه‌های هیئت اندیشه‌ورز دین، سلامت و سبک زندگی از طریق کانال ایتا به آدرس eitaa.com/salamngo و سایت اینترنتی به آدرس WWW.SALAMNGO.IR در دسترس مخاطبان است.

انتهای پیام
captcha