برگزاری همایش «با هم در مسیر قرآن» در مشهد
کد خبر: 4071390
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵

برگزاری همایش «با هم در مسیر قرآن» در مشهد

مدیر عامل مؤسسه پردیس رضوان گفت: سومین همایش از سلسله همایش‌های پردیس رضوان «با هم در مسیر قرآن» با محوریت نکات طلایی حفظ و تفسیر قرآن برگزار می‌شود.

حضور مهری نعمانی، مدیر عامل موسسه پردیس رضوان در تحریریه ایکنا مهری نعمانی، مدیر عامل مؤسسه پردیس رضوان در گفت‌وگو  با ایکنا از خراسان رضوی بیان کرد: سومین همایش از سلسله همایش‌های پردیس رضوان «با هم در مسیر قرآن» با محوریت نکات طلایی حفظ و تفسیر قرآن برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این مراسم حجت‌الاسلام علیرضا نجفی در خصوص نکات طلایی حفظ و حجت‌الاسلام مهدی نخاولی در خصوص اهمیت تفسیر در مسیر حفظ قرآن کریم به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

نعمانی بیان کرد: در جریان همایش 20 نفر از اساتید مؤسسه به دلیل فعالیت‌های طولانی در مؤسسه تجلیل می‌شود.

مدیر عامل مؤسسه پردیس رضوان اظهار کرد: رونمایی از قرآن ویژه حافظان چاپ مخصوص مؤسسه که برای اولین‌بار انجام می‌شود از دیگر برنامه‌های این همایش است.

نعمانی افزود: به دلیل هزینه‌بر بودن چاپ قرآن مؤسسات قرآنی زیربار نمی‌روند، چرا که این یک پروژه سنگین است، اما در مؤسسه پردیس رضوان ما این نیاز را احساس کردیم که باید متناسب با سلیقه نوجوانان نیز قرآنی چاپ شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر مشابه این قرآن از بیروت و مصر وارد می‌شود، لذا به چاپ اختصاصی این قرآن همت شد که متناسب با سلیقه نوجوانان، در قطع رقعی و با جلد رنگی است که رسم الخط آن عثمان طه است.

مدیر عامل مؤسسه پردیس رضوان اظهار کرد: در دو همایش پیشین که به دلیل شرایط کرونا به صورت وبیناری برگزار شد، 600 نفر حضور یافتند. سومین همایش 29 تیرماه از ساعت 15 تا 18 در محل ساختمان شهید هاشمی نژاد دفتر تبلیغات اسلامی واقع در خیابان سعدآباد، میدان صاحب الزمان(عج) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha