اعلام ویژه‌برنامه‌های قرآنی حرم رضوی در تاسوعا و عاشورا
کد خبر: 4076072
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

اعلام ویژه‌برنامه‌های قرآنی حرم رضوی در تاسوعا و عاشورا

سرپرست دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی از ویژه‌برنامه‌های قرآنی دارالقرآن الکریم آستان قدس رضوی در حرم امام رضا(ع) همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

حرم مطهر رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از آستان نیوز، محمدرضا احمدی‌زاده، سرپرست دارالقرآن‌الکریم حرم مطهر رضوی به تشریح برنامه‌های قرآنی در حرم مطهر رضوی پرداخت و گفت: کارگاه‌ «با آل الله در محضر کلام الله» با تبیین تفسیر آیاتی که امام حسین(ع) در مسیر مکه تا کربلا بیان کردند، کارگاه‌های تدبر در زیارت عاشورا، سیره قرآنی امام حسین(ع)، شنبه، 15 مرداد ساعت 18:15 در دارالقرآن الکریم آستان قدس رضوی با اجرای برنامه‌های قرائت تحقیق، رونمایی از آثار خوشنویسی با موضوع امام حسین(ع) و قیام عاشورا، سخنرانی و مرثیه‌سرایی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری محفل قرآنی «دختران رضوی» اظهار کرد: این محفل یکشنبه، 16 مرداد از ساعت 18 با اجرای قرائت قرآن توسط قاریان نوجوان، گروه تواشیح سراج المنیر و بیان معارف سوره فجر و مرثیه‌سرایی برگزار می‌شود.

احمدی‌زاده ادامه داد: محفل قرآنی شب عاشورا نیز در رواق امام خمینی(ره) برگزار می‌شود که در این مراسم قاریان برتر و بین‌المللی آستان قدس رضوی به قرائت آیات دلنشین کلام وحی خواهند پرداخت.

سرپرست دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی با اشاره به برگزاری محفل قرآنی «ابناءالرضا(ع)» بیان کرد: همچنین محفل قرآنی ویژه نوجوانان دوشنبه 17مرداد از ساعت 18:30 در دارالقرآن الکریم آستان قدس رضوی برگزار می‌شود که در این برنامه نوجوانان در قالب اجرای نمایش، بازی، قصه و مسابقه با سیره امام حسین(ع) و نهضت ایشان آشنا می‌شوند.

انتهای پیام
captcha