چهارمین روز جشنواره فیلم فجر مشهد با اکران 6 فیلم
کد خبر: 4120926
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷

چهارمین روز جشنواره فیلم فجر مشهد با اکران 6 فیلم

در چهارمین روز از بیستمین جشنواره فیلم فجر مشهد، شش فیلم در سینماهای این شهر به نمایش در خواهد آمد.

جشنواره فیلم فجربه گزارش ایکنا از خراسان‌رضوی، بیستمین جشنواره فیلم فجر مشهد که از ۱۷ بهمن آغاز شده با اکران ۲۰ فیلم تا ۲۴ بهمن در سینماهای سیمرغ، ویلاژتوریست، پارک بازار، آفریقا و برفی ادامه دارد.

فیلم‌های «شماره ۱۰»، «یادگار جنوب»، «چرا گریه نمی‌کنی»، «عطرآلود»، «کت چرمی»، «جنگل پرتقال»، «سرهنگ ثریا»، «روایت ناتمام سیما»، «در آغوش درخت»، «بعد از رفتن»، «هوک»، «آه سرد»، «اتاقک گلی»، «پرونده باز است»، «آنها مرا دوست داشتند»، «هایپاور»، «غریب»، «کاپیتان»، «بعداز رفتن» و «سینما متروپل» ۲۰ فیلمی است که در بیستمین جشنواره فیلم فجر در سینماهای مشهد به نمایش گذاشته خواهد شد.

در چهارمین روز از این جشنواره، شش فیلم شامل «شماره ۱۰»، «هایپاور»، «بعد از رفتن»، «عطرآلود»، «پرونده باز است»، «کت چرمی»، در سینماهای آفریقا، ویلاژتوریست، برفی، سیمرغ، پارک بازار و همچنین سینما هویزه ویژه اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه اکران خواهد شد.

براساس این گزارش فیلم‌ «شماره ۱۰» در سانس ۱۷:۳۰ و «هایپاور» در سانس ۱۹:۳۰ سینما آفریقا به نمایش در خواهد آمد. همچنین فیلم «بعد از رفتن» در سانس 17:30 و «پرونده باز است» در سانس ۱۹:۳۰ سینما سیمرغ  اکران می‌شود. فیلم «بعد از رفتن» در سانس 19:30 سینما ویلاژتوریست و فیلم «عطرآلود» در سانس ۱۹:۳۰ سینما برفی و فیلم «کت چرمی» در سانس 19:30 سینما پارک بازار اکران خواهد شد.

همچنین در چهارمین روز از جشنواره فیلم فجر مشهد سه فیلم «کت چرمی»، «هایپاور» و «شماره 10» در سه سانس ۱۵، ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ ویژه اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه در سینما هویزه اکران خواهد شد.

انتهای پیام
captcha