فعالیت‌های قرآنی ظرفیت ایجاد نمایشگاه‌های دائمی قرآن را دارد
کد خبر: 4129908
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۴
تولیت آستان قدس رضوی:

فعالیت‌های قرآنی ظرفیت ایجاد نمایشگاه‌های دائمی قرآن را دارد

تولیت آستان قدس رضوی گفت: فعالیت‌های قرآنی این ظرفیت را دارد که طی سال نمایشگاه‌های دائمی قرآن داشته باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی، شامگاه ۵ فروردین‌ماه، در مراسم افتتاحیه شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد که در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار کرد: ابتدا از همه افرادی که در برگزاری این نمایشگاه فعالیت داشته‌اند، قدردانی می‌کنم. به نظر من این دوره از نمایشگاه قرآن بسیار خوب است و از مردم عزیز درخواست دارم که حتما به همراه خانواده و فرزندان خود از بخش‌های مختلف قرآنی و هنری این نمایشگاه دیدن نمایند و این فرصت را غنیمت بدانند.

وی بیان کرد: حقیقتا کارهای قرآنی این ظرفیت را دارد که نمایشگاه‌های دائمی را در طول سال داشته باشیم، اما به دلیل محدودیت‌هایی که وجود دارد، این مهم امکان‌پذیر نیست.

مروی اظهار کرد: از این‌ رو از مردم درخواست دارم که در طی این مدتی که این نمایشگاه دایر است به همراه خانواده و فرزندان خود در این نمایشگاه حضور یابند و از فضاهای معنوی و هنری آن بهره‌مند شوند.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به بخش بین‌الملل این دوره از نمایشگاه، ابراز کرد: اینکه بخش بین‌الملل در این نمایشگاه حضور پیدا کرده و در حوزه‌های معرفتی و هنری نقش‌آفرینی می‌کند، قابل تقدیر است.

همچنین، شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد شامگاه 5 فروردین ماه، با حضور مسئولین کشوری و استانی در محل مرکز دائمی نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی افتتاح شد.

شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد از ۵ تا ۱۱ فروردین‌ماه همزمان با سوم تا نهم ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۷ الی ۲۲:۳۰ پذیرای عموم علاقه‌مندان خواهد بود.

انتهای پیام
captcha