حفظ تمامیت ارضی کشور نباید فدای مسائل فرعی و گلایه‌ها شود
کد خبر: 4202812
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲

حفظ تمامیت ارضی کشور نباید فدای مسائل فرعی و گلایه‌ها شود

تولیت آستان قدس رضوی گفت: امنیت و اقتدار کشور و حفظ تمامیت ارضی کشور برای تمام ایرانیان اصل است و نباید این اصل فدای مسائل فرعی و گلایه‌ها شود و نباید فرع بر اصل سایه افکند.

حجت‌الاسلام و المسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام و المسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی، امروز، 11 اسفندماه در شعبه اخذ رأی مدرسه میرزا جعفر حرم مطهر رضوی حاضر شد و در صف رأی ایستاد، سپس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کسانی که در انتخابات شرکت می‌کنند، از حق خود استفاده کرده و به وظیفه دینی و ملی خود عمل می‌کنند، اما کسانی‌که هنوز تصمیمی نگرفته‌اند و یا تصمیم به عدم شرکت در انتخابات دارند، باید بدانند ما باید در مسائل اصلی و فرعی نقش داشته باشیم.

وی گفت: این افراد ممکن است گلایه‌هایی داشته باشند، همچنین مطالباتی که بعضاً صحیح و به حق باشد، اما یک انسان خردورز و دوراندیش هیچ‌گاه مسائل اصلی را فدای مسائل فرعی نمی‌کند، بلکه مسائل فرعی را فدای مسائل اصلی می‌کند، چنانکه کسی که جانش در خطر است، اموالش را می‌فروشد که سلامتی خود را بازیابد و برای این کار هیچ‌گاه سرزنش نمی‌شود.

تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: بنابراین در انتخابات و موضوعات سیاسی و اجتماعی نیز مسائل اصلی و فرعی داریم، گلایه‌ها و مشکلاتی وجود دارد، مطالبات به‌حقی ممکن است وجود داشته باشد، اما نباید اصل را فدای فرع کرد. امنیت و اقتدار کشور و حفظ تمامیت ارضی کشور برای تمام ایرانیان اصل است و نباید این اصل فدای مسائل فرعی و گلایه‌ها شود و نباید فرع بر اصل سایه افکند. 

وی گفت: حفظ تمامیت ارضی کشور و یأس و ناامیدی دشمنان و بدخواهان این ملت و کشور یک مسئله اصلی است که باید فرع را فدای آن کرد و ان شاءالله همه با حضور پر شور و مسئولانه در این امر مهم اصلی کشور حضور یابند.  

انتهای پیام
captcha