راه‌اندازی کتابخانه تخصصی امام علی(ع) خوشاب در انتظار تامین اعتبار
کد خبر: 3417490
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹

راه‌اندازی کتابخانه تخصصی امام علی(ع) خوشاب در انتظار تامین اعتبار

گروه اجتماعی: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان خوشاب اظهار کرد: کتابخانه تخصصی امام علی(ع) خوشاب در صورت تأمین اعتبار از طرف اوقاف سبزوار راه‌اندازی خواهد شد.

قدرت‌الله کشوری، رئیس اداره کتابخانه های عمومی خوشاب در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، با اشاره به اینکه هماهنگی لازم برای راه‌اندازی کتابخانه تخصصی حضرت علی(ع) در شهرستان خوشاب انجام شده است؛ تصریح کرد: در حال حاضر قفسه ها و کتاب های مورد نیاز با هماهنگی مسئولین شهرستان و اداره اوقاف خریداری شده است و منتظر پرداخت هزینه از طرف اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سبزوار هستیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه شهرستان خوشاب اداره اوقاف ندارد و موقوفات این شهرستان زیر نظر سبزوار اداره می شود گفت: با توجه به موقوفه مرحوم جوادی در روستای دهنه شور؛ و صرف درآمدهای آن در سلطان آباد مرکز شهرستان خوشاب برای ترویج کتابخانه، نهج‌البلاغه و اعمال و کردار حضرت علی(ع)  ثبت شده است؛ حدود یک سال است که پیگیر دریافت درآمد  این وقف برای راه اندازی کتابخانه تخصصی امیر المومنین در شهرستان خوشاب هستیم و هنوز به نتیجه نهایی نرسیده ایم.

کشوری با ابراز امیدواری برای دریافت درآمد وقف یاد شده؛ با توجه به وعده مسئولان اداره اوقاف و پیگیری مسئولان شهرستان بیان کرد: به زودی کتابخانه مشارکتی روستای شم آباد راه اندازی خواهد شد.

captcha