مردم نیازمند امید هستند
کد خبر: 3778030
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵

مردم نیازمند امید هستند

گروه شهرستان‌ها - فرماندار خوشاب با تأکید بر اینکه آنچه امروز کشور به آن نیاز دارد امید است، گفت: در جنگ اقتصادی دشمن مردم را هدف قرار داده و بیشترین فشار روی دوش مردم است.

مردم نیازمند امید هستندحسن ابارشی، فرماندار خوشاب در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، با تأکید بر اینکه خدمات دولت و انقلاب باید برای مردم بیان شود تا مردم آگاهی داشته باشند، اظهار کرد: دشمن در جنگ رسانه‌ای به دنبال نا امیدی مردم در حوزه اقتصادی است.
وی با بیان اینکه باید از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌ای برای بیان خدمات انقلاب استفاده شود، افزود: برای دشمن نه دولت مهم است و نه رهبری، آن‌ها این روزها به دنبال سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و نمی‌خواهند مردم ایران طعم شیرین 40 سال مقاومت و ایستادگی خودشان را در برابر انواع مشکلات و تحریم‌ها بچشند.
نماینده عالی دولت در خوشاب با تاکید بر اینکه آنچه امروز کشور به آن نیاز دارد امید است، تصریح کرد: در جنگ اقتصادی دشمن مردم را هدف قرار داده و بیشترین فشار روی دوش مردم است.
وی با سفارش به مسئولان برای بیان دستاوردهای 40 ساله انقلاب و بیان خدمات دولت اضافه کرد: از برنامه‌های دهه فجر در سال جاری افتتاح شهرداری شهر جدید مشکان در شهرستان خوشاب است.
ابارشی با بیان اینکه سعی داریم در ایام‌الله دهه فجر از حضور مسئولان استانی و کشوری برای افتتاح پروژه‌ها بهره مند شویم، گفت: افتتاح گازرسانی به بلوک طبس و آغاز گازرسانی به دره‌یام که از مسیر سمت نیشابور در حال اجراست از دیگر پروژه‌های دهه فجر در سال جاری است.
وی افزود: از دیگر پروژه‌های این ایام افتتاح پروژه بند خاکی رودسراب و افتتاح پروژه‌های مدیریت جهادکشاورزی و آموزش و پرورش می‌توان نام برد.

انتهای پیام

captcha