پایه‌های وحدت را قوی‌تر سازیم
کد خبر: 3855989
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳

پایه‌های وحدت را قوی‌تر سازیم

گروه شهرستان‌ها ــ فرمانده ناحیه مقاومت سپاه تایباد گفت: امروز دشمنان این نظام از هر راهکاری استفاده می‌کنند تا با ایجاد تفرقه میان مذاهب مختلف مسلمانان را به اسارت خود درآورند و موضوع حائز اهمیت این است که که ما باید خودمان وحدت و انسجام را حفظ کنیم و هرچه خلاف آن است از خود دور کرده و پایه‌های وحدت را قویتر سازیم.

یادواره شهدای وحدت در تایباد برگزار شد

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، سرهنگ ابراهیم بیدل، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه تایباد، امروز 19 آبان ماه در اولین یادواره شهدای وحدت که به مناسبت هفته وحدت با حضور فرماندار تایباد، ائمه جمعه تشیع و تسنن، اعضای شورای اداری، خانواده شهدا و ایثارگران، بسیجیان و اقشار مختلف مردم در محل مزار مولانا زین‌الدین ابوبکر تایبادی برگزار شد، ضمن تبریک این هفته اظهار کرد: وحدت و انسجام بین مسلمانان سبب برهم زدن افکار دشمنان علیه این نظام و انقلاب خواهد شد.

وی ادامه داد: امروز دشمنان این نظام از هر راهکاری استفاده می‌کنند تا با ایجاد تفرقه میان مذاهب مختلف مسلمانان را به اسارت خود درآورند و موضوع حائز اهمیت این است که که ما باید خودمان وحدت و انسجام را حفظ کنیم و هرچه خلاف آن است از خود دور کرده و پایه‌های وحدت را قویتر سازیم.

در ادامه مولانا غلام‌نبی توکلی، امام جمعه اهل سنت تایباد طی سخنانی تصریح کرد: همه مسلمانان با وحدت و انسجام علیه استکبار ایستادگی خواهند کرد و باید با کسانی که می‌خواهند بین مسلمین تفرقه ایجاد کنند، مبارزه کرد.

وی تصریح کرد: شهدای شیعه و اهل‌سنت برای دفاع از یک هدف کنار یکدیگر در مقابل دشمنان جنگیدند و این همان عاملی است که دشمنان سعی در تضعیف آن دارند، اتحاد و وحدت مشتی محکم بر دهان تفرقه افکنان است و هفته وحدت توطئه معاندان را نقش برآب خواهد کرد.

در ادامه محسن سیاح، فرماندار شهرستان تایباد نیز بیان کرد: وحدت و انسجام از مسائل مهم و مورد تأکید دین اسلام است که در آیات قرآن و احادیث ائمه به آن سفارش شده و در مقابل تفرقه و اختلاف نهی شده است.

وی تصریح کرد: اختلاف مانع اخوت و برادری می‌شود و همه مسلمانان باید با تکیه بر مشترکات و مبنا قرار دادن در تعاملات، مسائل اختلافی را کنار بگذارند.

سیاح افزود: ایجاد برادری و وحدت میان تشیع و تسنن در این شهرستان مرزی زبانزد جهانیان است، مردم این خطه مرزی در کنار یکدیگر در تمام مناسبت‌های ملی و مذهبی شرکت می‌کنند و همین عامل خاری بر چشم دشمنان نظام است.

انتهای پیام
captcha