وداع حزن‌انگیز مردم مشهد با شهید سردار سلیمانی
کد خبر: 3869269
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷

وداع حزن‌انگیز مردم مشهد با شهید سردار سلیمانی

گروه سیاست و اقتصاد ــ مراسم وداع با پیکر پاک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای حمله تروریستی به فرودگاه بغداد، در جوار حرم رضوی برگزار شد.

وداع حزن انگیز مردم مشهد با شهید سردار سلیمانیمشهد چند روزی‌ست که سیاهپوش سردار دل‌ها شده و امروز نیز جمعیت بی‌نظیری برای ادای دین به این سردار بزرگ آمده‌اند تا در مراسم وداع شرکت کنند.
در میان جمعیت با تنی چند از شرکت‌کنندگان وارد گفت‌و‌گو می شویم.
مریم عفتی به همراه دو فرزندش در این مراسم شرکت کرده است. وقتی از وی می‌پرسم چرا در این روز سرد با فرزندت آمدی و آیا برایت سخت نبود می‌گوید: من برای ادای دین به سردار آمده‌ام، سردار حق بزرگی بر گردن همه مردم ایران و منطقه دارد.
وی ادامه می دهد: این شهید عزیز دلگرمی مردم ایران بود و اکنون که ایشان را از دست داده‌ایم فقدان بزرگی است که امیدوارم از خون ایشان هزاران سلیمانی پا به عرصه بگذارند.
عفتی عنوان می‌کند: سردار سلیمانی بر دل مردم حکومت می‌کرد و امروز در این هوای سرد از جان و دل آمده‌ام و فرزندانم را نیز آورده‌ام تا این سردار را بشناسند، دعا می‌کنم فرزندانم و فرزندان این سرزمین راه ایشان را ادامه دهند.
در ادامه این مراسم تشییع باشکوه پای صحبت‌های مهدی نادرخانی می‌نشینیم.
وی می‌گوید: سردار سلیمانی پشتیبان ملت ایران بود و امنیت را برای مردم به ارمغان آورد، فقدان این سردار بزرگ ضایعه دردناکی است و انتقام سختی برای عوامل استکبار در راه است، ما مردم ایران از خون سردار نخواهیم گذشت و تا آخر راه ایستاده‎ایم.
اکبر حسین‌زاده که سنی از وی گذشته و 67 سال دارد نیز از دیگر حاضران در این مراسم است و می‌گوید: به همراه خانواده آمده‌ام، سردار سلیمانی محبوب مردم عراق بود و مردم عراق استقبال باشکوهی از ایشان داشتند، ما نیز باید قدردان این سردار بزرگ باشیم و نمی‌گذاریم خون سردار پایمال شود و منتظر انتقام سخت هستیم. اگر سردار نبود به جرأت می‌گویم که ایران فتح‌الفتوح داعش بود و با نام ایشان احساس غرور می‌کنم. 
امروز همه مردم مشهد قدردان مجاهدت‌های سردار بزرگ اسلام هستند و با چشمانی‌ اشک‌آلود، پپکر مالک اشتر ولایت را بدرقه می‌کنند.
انتهای پیام
captcha