پیش‌بینی لغو همه سفر‌های ورودی و خروجی نوروز ۹۹
کد خبر: 3882884
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰

پیش‌بینی لغو همه سفر‌های ورودی و خروجی نوروز ۹۹

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی گفت: پیش‌بینی ما این است که تا پایان سال جاری تمام سفر‌های ورودی و خروجی عید نوروز سال ۹۹ لغو خواهد شد.

پیش‌بینی لغو همه سفرهای ورودی و خروجی نوروز 99مجید فرقانی، دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی، در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: علاوه بر لغو بیش از ۸۰ درصد پروازهای ورودی و خروجی خراسان رضوی، تعدادی از سفرهای دیگر هم در حال لغو شدن هستند، اما با این وجود باز هم نمی‌توان آمار دقیقی از این سفرها داد و باید تا پایان هفته جاری منتظر بمانیم و آنگاه وضعیت را رصد کنیم، اما پیش‌بینی ما این است که تا پایان سال جاری تمام سفرهای ورودی و خروجی عید نوروز 99 لغو خواهد شد.

وی ادامه داد: طی روزهای اخیر، ابلاغیه‌ای از سوی جامعه هتل‌داران به دست ما رسیده و مبنی بر این است که تقریبا ۹۸درصد تقاضا بر روی رزرو هتل‌ها فعلا باطل شده‌اند، بر همین اساس این وضعیت در خراسان رضوی نیز پیش‌بینی می‌شود، اما باز هم باید تا پایان هفته جاری منتظر بمانیم.

فرقانی بیان کرد: این آمارها و البته تماس‌هایی که با دفتر خدمات مسافرتی داریم نشان‌دهنده این است که در این شرایط حساس و بحرانی، گردشگری حال خوبی ندارد و به تدریج شرایط اضطراری را به خود خواهد دید.

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی گفت: با استفاده از آمارهایی که تا پایان هفته به دست ما می‌رسد می‌توانیم آمار دقیقی از لغو سفرها ارائه دهیم که این آمارها، آمارهایی هستند که از مراجع مختلف از جمله شرکت‌های هواپیمایی، دفاتر خدمات مسافرتی و ... اخذ شده است.

انتهای پیام
captcha