ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی در شب و روز اربعین حسینی
کد خبر: 3927992
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱

ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی در شب و روز اربعین حسینی

هم‌زمان با سالروز اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، ویژه‌برنامه عزاداری در شب و روز اربعین حسینی با حضور زائران و مجاوران با رعایت کامل دستورهای بهداشتی در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

اعلام جزئیات ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی در شب و روز اربعین حسینیبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به‌ نقل از آستان‌نیوز، به همت معاونت تبلیغات آستان قدس رضوی، ویژه‌برنامه عزاداری شب و روز اربعین حسینی(ع) با حضور زائران و مجاوران حضرت رضا(ع)  امروز 16 و فردا 17 مهرماه با رعایت دستورهای بهداشتی در صحن جامع رضوی حرم مطهر برگزار می‌شود.

ویژه‌برنامه عزاداری شب اربعین حسینی در حرم مطهر، امروز از ساعت 18:35 با قرائت قرآن کریم توسط علیرضا رضایی، از قاریان ممتاز بین‌المللی، آغاز می‌شود. سپس حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسین حسینی قمی با موضوع «رفع جهالت‌ها و ظلالت‌های جامعه اسلامی» به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

سید مجید بنی‌فاطمه، از مداحان برجسته کشوری، نیز در این مراسم در وصف غربت حضرت سیدالشهدا(ع) و مظلومیت اهل‌‌بیت ایشان به نوحه‌خوانی و عزاداری می‌پردازد.

ویژه‌برنامه عزاداری روز اربعین حسینی نیز در بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج(ع) با قرائت زیارت اربعین و سخنرانی آیت‌الله علم‌الهدی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد، ساعت 9:30،  روز پنج‌شنبه17 مهرماه، در صحن جامع رضوی برگزار می‌شود، سپس سیدمجید بنی‌فاطمه و سیدحجت باقرالعلوم، از مداحان و ذاکران اهل‌بیت(ع)، به نوحه‌خوانی و عزاداری می‌پردازند.

انتهای پیام
captcha