عیادت جمعی از قاریان مشهدی از هاشم روغنی
کد خبر: 4028651
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷

عیادت جمعی از قاریان مشهدی از هاشم روغنی

جمعی از فعالان قرآنی و فرهنگی خراسان رضوی از هاشم روغنی، قاری بین‌المللی و پیشکسوت قرآنی که در سانحه رانندگی دچار آسیب‌دیدگی شده است در منزل ایشان عیادت کردند.

عیادت جمعی از قاریان مشهدی از هاشم روغنیبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، جمعی از قاریان مشهدی، جمعه، 24 دی‌ماه از هاشم روغنی، داور بین‌المللی، استاد و پیشکسوت قرآنی که بر اثر سانحه رانندگی در بستر بیماری است، عیادت کرده و ضمن تلاوت آیاتی چند از کلام وحی برای سلامتی این استاد و قاری پیشکسوت دعای خیر کردند.

«هاشم روغنی» قاری بين‌المللی قرآن كريم در سال ۱۳۴۰ در مشهد مقدس متولد شد و پس از اخذ مدرک ديپلم در چندين دوره از مسابقات قرآنی شركت كرد و رتبه‌های متعددی به دست آورد.

اين قاری برجسته قرآن كريم دارنده مقام‌های بين‌المللی چون رتبه اول مسابقات بين‌المللی قرآن كريم جمهوری اسلامی ايران در سال ۱۳۶۳ و رتبه دوم مسابقات بين‌المللی قرآن مالزی سال ۱۳۶۴ است.

از مقام‌های داخلی اين قاری برجسته می‌توان به رتبه دوم مسابقات سراسری قرآن كريم سازمان اوقاف و امورخيريه در سال ۱۳۶۱، رتبه اول مسابقات سراسری سازمان اوقاف سال ۱۳۶۲ و رتبه دوم مسابقات سراسری قرآن سازمان اوقاف و امور خيريه در سال ۱۳۶۵ اشاره كرد.

گزارش تصویری عیادت قاریان مشهدی از هاشم روغنی را اینجا ببینید!

انتهای پیام
captcha