حضور بیش از ۲۰ هزار نفر در بقاع متبرکه و امام‌زادگان شهرستان گناباد
کد خبر: 4046808
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶

حضور بیش از ۲۰ هزار نفر در بقاع متبرکه و امام‌زادگان شهرستان گناباد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گناباد گفت: در ایام تعطیلات نوروز امسال، بیش از ۲۰ هزار نفر در بقاع متبرکه و امام‌زادگان شهرستان گناباد حضور یافتند.

بقاع متبرکه و امام‌زادگان شهرستان گنابادحجت‌الاسلام حسن تقوی،رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گناباد در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌رضوی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری از ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۰ تا پایان روز ۱۳ فروردین‌ماه امسال در بقاع متبرکه و امامزادگان شهرستان گناباد برگزار شد، گفت: در این مدت بیش از  20 هزار نفر در این اماکن متبرکه حضور یافتند.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، گفت: در همین راستا برنامه‌های متنوع فرهنگی و رفاهی از جمله برپایی خیمه‌های معرفت، خیمه کودک و ایستگاه صلواتی، مشاوره وقف، سخنرانی، برگزاری مسابقه فرهنگی و ویژه برنامه‌های مناسبتی در قالب طرح آرامش بهاری انجام شد.

حجت‌الاسلام تقوی تصریح کرد: در قالب اجرای طرح آرامش بهاری امسال به 20 هزار نفر خدمات‌رسانی صورت گرفت که امام‌زاده یحیی‌بن‌موسی‌بن جعفر(ع) کمر زیارت با 8600 نفر و امام‌زاده سلطان محمد عابد(ع) کاخک با 7500 نفر رتبه‌های اول و دوم از نظر میزبانی از گردشگران و مسافران نوروزی را در بین بقاع متبرکه این شهرستان داشتند.

وی با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروزی امسال، در مجموع 7400 نفر در بقاع متبرکه شهرستان گناباد اسکان یافتند، اظهار کرد: در این مدت 17 هزار و 500 نفر به خیمه‌های معرفت مراجعه داشتند و 960 نفر نیز از مشاوره خانواده بهره‌مند شدند.

انتهای پیام
captcha