حضور 6000 زوج جوان مشهدی در رویداد «باهم»
کد خبر: 4068784
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

حضور 6000 زوج جوان مشهدی در رویداد «باهم»

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از آغاز رویداد باشگاه همسران مشهدی با نام «با هم» با حضور 6000 زوج جوان از اواخر تیرماه خبر داد.

حلقه ازدواجبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، یوسف اسماعیل‌زاده، معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد اظهار کرد: در راستای تحکیم بنیان خانواده و کیفیت‌بخشی به زندگی مشترک زوجین جوان، رویداد باشگاه همسران مشهدی ویژه زوجینی که در سال گذشته ازدواج کردند، به‌زودی آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه زوجین مجموعه‌ای از تجربه‌های لذت‌بخش و هیجان‌انگیز را با یکدیگر خواهند داشت، افزود: این رویداد با حضور 6000 زوج جوان در سه فاز طی 9 ماه برگزار می‌شود که در فاز اول بحث همایش‌های عمومی با موضوعاتی همچون تفاوت‌های زن و مرد خواهد بود.

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد بیان کرد: همچنین همایش‌های تخصصی با مباحثی همچون تعامل همسران و روابط زناشویی به صورت جداگانه برای آقایان و بانوان برگزار می‌شود. در این خصوص نشست‌هایی به‌صورت سرگرم‌کننده، انگیزشی و با کسب امتیازات زوجین برپا خواهد شد.

اسماعیل‌زاده اضافه کرد: در فاز دوم نیز مسابقات و فعالیت‌های اجتماعی تعریف شده مانند تشکر، قدردانی، عذرخواهی و بازدید از آسایشگاه جانبازان را خواهیم داشت، همچنین در فاز سوم بیش از 130 عنوان کارگاه مهارتی بر اساس مسئله‌های زوجین برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در ادامه نیز مشاوره‌های فردی به صورت ارجاع به کلینیک‌های تخصصی را داریم و در پایان، جشن بزرگ 30 هزار نفری همزمان با نیمه شعبان با حضور زوجین و خانواده‌های آنان در ورزشگاه امام رضا(ع) برپا خواهد شد.

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد اظهار کرد: علاوه بر شهروندان، کارکنان شهرداری نیز در این طرح مورد توجه قرار گرفته‌اند و زوجین سازمان آتش‌نشانی به عنوان اولین گروه در این رویداد شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha